Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

helt klart fint tacklet bloodfighter, thumps up, som du selv siger du havde ikke noget at skjule, ellers skulle de have haft go tur hjem til stationen.

og næste gang du skulle komme i krydsild med dem igen, vil de forhåbentlig behandle dig pænt. ellers skal du lave en acab-post om det herinde. :mrgreen:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Under afføringen fin han fortalt at der kører rigtigt mange sager nu omkring handler via Tor for bitcoins. Ca. 400 i kbh/amor.

Synes godt nok det er nedtrykkende hvis de virkelig fører så mange sager på TOR-handler.
Som casual forbruger af ritalin og amf (få gange årligt), føler jeg mig jo mere eller mindre nødsaget til fysisk at opsøge et miljø som jeg helst bare vil holde mig langt fra.
Dagen inden Dread Pirate' første foretagende blev busted var jeg ellers lige ved at springe ud i at prøve at bestille, men efter markederne nu nærmest åbner og lukker dagligt synes jeg virkelig der tales meget om risikoen ved det rundt omkring på nettet.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
SpiceTryp skrev:
En bekendt har fortalt, at han fik snuppet et brev i lufthavnen. Et erfølgende blev der ringet fra politiet som indkaldte til afhøring. Alt blev benægtet. Han er stadig sigtet i sagen som måske/måske ikke ender i retten.
Under afføringen fin han fortalt at der kører rigtigt mange sager nu omkring handler via Tor for bitcoins. Ca. 400 i kbh/amor.
De er i høj grad klar over handler via Tor. Om de kan lure vidste min bekendte ikke, men han blev spurgt om han havde kendskab til de ting.
Han havde ikke brugt pgp og og er bange for at der måske tilbageholdes post? Kan man det? Hvad sker der hvis flere breve konfiskeret?
Han fik selvfølgelig fortalt at det nemmeste for alle parter ville være at tilstå. Men han har intet bestilt. Hvad er chancerne?
Bonus info: jo flere der bustes jo større bonus får politichefen!
Under opringningen blev der bedt om at medbringe bankoplysninger for de sidste to måneder, det er IKKE et krav! Men lusket spil for ordensmagten side
Nogle råd?

Update:
Ved godt at det er en gammel tråd, men synes lige at jeg ville opdatere.
Sagen er at ovenstående sag frafaldt grundet manglende beviser... godt nok.
Der var åbenbart blevet sendt flere breve end kun det ene.
, og min ven var således til endnu en afhøring, denne gang med en kriminalbetjent. Og så nu igen, her et helt år efter? Det drejer sig om tre breve fra sidste år. Wow.
Igen måtte min ven op på stationen til endnu en ældre meget sur kriminalbetjent der nu havde fået adgang til hans bankoplysninger. Han påpegede to transaktioner til køb af bitcoins og mente at det var bevis for at der var foregået noget ulovligt. Min ven var ikke enig, idet at han mente at man kan købe andet end ulovlige ting for bitcoins!. Han venter nu spændt.

Noget helt andet: kan/må politiet samarbejde med post Danmark?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]