Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 13:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg har lige et spørgsmål, jeg har været så uheldig, at jeg skulle et tur på skadestuen. Ikke noget som var relateret til stoffer heldigvis. Men skulle stadig tages prøver. Men nogle få dage inden, havde jeg taget coke til en fest. Som lægerne så fandt i prøverne. Jeg har aldrig haft noget på mig eller hjemme, kun fået lidt af vennerne.

Men at jeg har haft det i blodet, kan jeg risikere noget ved det? Altså bøde eller noget? Går jo ud fra det står i min journal?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har hospitalet fortalt dig at de har fundet det, eller er det noget du antager? Umiddelbart lyder det ret sort i mine ører og tror og håber ikke, at du kan få en bøde for det! Hvis de har sagt det til dig, så står det sgu nok i din journal - men stadig, hvorfor skulle de teste for det? Hvad var du på skadestuen for?

Junior medlem

Havde fået sår, som var voldsomt betændt, så skadestuen ville tage nogle prøver. Vidste godt at den vil blive positiv, så jeg var ærlig og sagde at jeg havde taget det. Men havde ikke på mig eller hjemme, hvilket er sandt.

Site Webmaster
Brugeravatar

Det kan du ikke få en bøde for. 100%. Det er ikke ulovligt at være påvirket af ellers ulovlige stoffer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Gør mig glad at høre. Mest fordi at det var første gang, at jeg havde prøvet stoffer. Har røget hash før.

Men at jeg så havde det i blodet, men samtidig med at det faldt sammen med en tur på skadestuen et par dage efter, at jeg havde indtaget det.

Junior medlem

Men jeg bliver faktisk lidt nysgerrig, efter at høre hvordan det kan være, at man gerne må være påvirket, men ikke besidde stoffer? I mine øre giver det ingen mening.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Shhh... giv dem nu ingen gode idéer.

Mht. blodprøven, så tror jeg bare det er for at dyrke en bakteriekultur fra den og se om det er MRSA bakterier du er inficeret af, altså bakterier der ikke kan behandles med penicillin. Det er vist standard procedure nu, fordi vi alle er så glade for at købe billigt svinekød.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator
Brugeravatar

Jeg synes nu det giver god mening, det er svært at bevise at stofindtaget ikke har været uforvarende. F.eks. kan det være sket i forbindelse med indtagelse af drikke og fødevarer uden at man har vist det, det kan have været spredt i luften man har indtaget, og alt muligt andet. Hvis ikke der er positivt bevis for at man har udført en strafbar handling, bør man ikke straffes.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]