Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er nysgerrig efter om nogen har fået dom for at have fået tilsendt stoffer som 6-APB, 2-fa, 2-fma, 4-fa, MPA o.lign. uden samme historik som klassisk amfetamin, kokain m.v.

Dvs stofferne opført på denne liste: http://sundhedsstyrelsen.dk/da/medicin/ ... ister.aspx

Takseres det 100% efter samme skala?

Og skelnes der i bødestørrelse mellem stoffer der er stærkt stimulerende/hallucinerende og stoffer der fortrinsvis har en effekt egnet til øget fokus, f.eks. koncentration til eksamenslæsning etc.?

Medlem
Brugeravatar

Hvis du prøver at indføre medicin illegalt fra andre lande, f.eks. adderall fra USA, får man, så vidt jeg ved, ingen bøde første gang. Det er vigtigt at vide om det du bestiller anses for at medicin eller narkotiske stoffer (i lovens øjne altså).
Hvis du bliver snuppet i at have bestilt et RC er jeg ikke sikker på, hvad der sker, men hvis du har gjort nok for at skjule dine køb kan du jo altid bare benægte kendskab til det, hvis uheldet skulle være ude.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]