Hej psy
Jeg vil gerne prøve kræfter med disse psychedeliske empatogener, men jeg ved ikke hvad for en jeg skal starte med.
Er AL-LAD værd at bruge tid på, da jeg i forvejen har god erfaring med lsd, og er ret glad for det? Grunden til at jeg overvejer AL-LAD er pga den korte halveringstid, da lsd ofte forårsager insomnia, og jeg falder først i søvn i bedste fald 20-25 timer efter indtagelse.
AMT har jeg længe ville prøvet, da det skulle have en effekt som et mildt psychdelisk empatogen, og en lang halveringstid. Det jeg tænker, er at jeg mangler et fedt party drug til festivaler, raves osv, hvor jeg slipper for at redosere, som jeg ellers er nød til med MDMA.
2C-B skal bare prøves, da jeg hører godt om det alle vegne.
Men så kommer mit problem. jeg har lidt svært ved at opdrive dem, og spørgsmålet er sådan set om AL-LAD og AMT er forsvundet totalt fra markedet, eller om det bare er mig der ikke kan opdrive dem? Jeg kan ikke engang finde dem på darkweb, og slet ikke på gaden eller på internettet. Er i andre stødt ind på disse substancer på gaden, nettet eller darkweb?
2C-B er nemt nok at finde på darkweb, så det er intet problem:) Men hvad er prisen for det på gaden i dk? Her er det også svært at opdrive synes jeg.
Vh Ø Tripperen!