Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 12:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa i kloge hoveder, nu blev jeg simpelthen nødt til at lave en bruger, er i lidt af en klemme som jeg håber i kan give nogle råd til.
Beklager meget hvis emnet ikke er passende!

Min kæreste bruger noget medicin der hedder furosemid 40 mg til hjertet, og det er ved at være lidt af en udgift,
plus hun er ved at være træt af hele tiden at skulle rende til lægen for recept. Vi har så siddet og kigget lidt rundt på nettet og fundet ud af at der er mange penge at spare,
ved at bestille fra udlandet. Så det gjorde vi da med det samme.. Nu har posten så lige været forbi med et brev om at pakken er blevet snuppet,
og at der går op til fire uger før end vi får at vide om vi må få den. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så har vi fulgt alle regler,
men det er jo helt uholdbart hvis vi aldrig kan regne med at medicinen kommer..

Så mit spørgsmål går vel på, hvad man ellers kan gøre? Er darknet vejen frem, og i så fald; hvordan fungerer det egentlig lige?

Min kæreste fandt flere britiske sider hvor prisen var helt vild, men de modtager kun engelske kreditkort, er der en vej udenom det?

Håber i kan hjælpe!

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
http://www.tax.dk/jv/fa/F_A_11_7.htm
"Privatpersoner - forsendelse til Danmark

Privatpersoner kan til personlig brug til sygdomsforebyggelse eller sygdomsbehandling indføre lovligt indkøbte lægemidler bestemt til human anvendelse pr. post, kurerforsendelse og lignende fra lande, der er medlem af EU eller omfattet af EØS-aftalen."

https://www.retsinformation.dk/forms/r0 ... ?id=137164

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til told og skat og få en afklaring over hvad 'lovligt indkøbte lægemidler' dækker over, om det kun gælder, for af lægemiddelstyrelsen godkendte forhandlere? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]