Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 15:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er Acacia Confusa lovligt at importere? Fx som pulver. Ud fra hvad folk poster her på siden får jeg indtrykket af at det er lovligt. Kigger man lidt rundt på nettet, er det dog noget tvetydigt.

Så jeg vil lige høre om nogen ved om det er lovligt/ulovligt og om nogen evt har en kilde til det der kan bekræfte det? Og hvis det er ulovligt, hvad er bøden, straffen så ca?

Junior medlem

Dansk lovgivning er generalt noget rod at finde rundt i, har dog hørt historier om folk der er blevet kontaktet af politiet for at importere blandt andet B. Caapi som ikke engang indeholder DMT, men blot en MAOI. Så tænker at Acasia Confusa burde give samme historie hvis ikke værre udfald såfremt det var at blive nappet i tolden hvilket aldrigt er godt at sige om det gør. Kan desværre ikke give dig et svar på om det er lovligt eller ej, men af hvad jeg har hørt ville det give ballade hvis det blev nappet såfremt at folket kan identificere hvad det er :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]