Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heey
Går med tankerne om at bestille noget medicin fra udlandet online og sendt med pakke.
Er der noget der har erfaring med at gøre dette så anonymt som muligt?
Kan det eksempelvis lade sig gøre at få det leveret direkte til en pakkeshop uden ens egen adresse eller nogen der har andre gode fif?

På forhånd tak

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ebberson skrev:
Heey

Hejsa.
Ebberson skrev:
Går med tankerne om at bestille noget medicin fra udlandet online og sendt med pakke.

Hvis du med udlandet mener inden for EU og det blot er receptpligtigt så det fint, mener du uden for EU og der er tale om receptpligtige eller direkte ulovlige stoffer vil jeg fraråde at gøre det.
Ebberson skrev:
Er der noget der har erfaring med at gøre dette så anonymt som muligt?

Lær at bruge TOR, anvend dark net i stedet. Der er tonsvins af guider til at finde på nettet og mener også der er lavet en herinde af brugeren Bubber.
Ebberson skrev:
Kan det eksempelvis lade sig gøre at få det leveret direkte til en pakkeshop uden ens egen adresse eller nogen der har andre gode fif?

Andre må rette mig hvis jeg tager fejl, men det mener jeg ikke kan lade sig gøre umiddelbart i Danmark. Hvis du får en postboks et eller andet sted, så skal den registreres med dit eget navn og adresse alligevel, så det er hips om haps.

Junior medlem

Mener receptpligtig medicin indenfor EU men dog uden at have selve recepten

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ebberson skrev:
Mener receptpligtig medicin indenfor EU men dog uden at have selve recepten
Altså sandsynligheden for at en pakke bliver åbnet når den er sendt inden for EU er meget lav.

Skulle den blive snuppet så vil de blot konfiskere medicinen så længe der er tale om medicin og ikke et euforiserende stof.

Bliver dog nysgerrig over hvad det er for noget "medicin" du gerne vil købe anonymt og uden recept.

Junior medlem

Det er oxycontin tabletter men som er i original receptpligtig emballage eller hvordan man skal sige.
Det vil sige at man som sådan er uden risiko for bøder eller noget som helst også selvom det bliver sendt til min adresse?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ebberson skrev:
Det er oxycontin tabletter men som er i original receptpligtig emballage eller hvordan man skal sige.
Det vil sige at man som sådan er uden risiko for bøder eller noget som helst også selvom det bliver sendt til min adresse?
Det beror på en konkret vurdering, kan kun sige generelt, ikke med 100% sikkerhed.

En anden sag er, hvis det skulle blive snuppet har du ret til at nægte kendskab til pakken, de skal bruge dommerkendelse for at trække konto-udtog og andre sager, så hvis man nægter vil de med stor sandsynlighed nøjes med konfiskering af varerne.

Igen, når vi er ude i den her slags ting vil jeg stadig anbefale dig at sætte dig ind i TOR og bitcoins.

Og nu er det et Harm Reduction forum, så for god ordens skyld vil jeg anbefale dig ikke at begynde på at lege med opiater uden om lægen. Hvis du har smerte og et behov for at få den dækket så ville jeg gå lægens vej, det ender aldrig godt når man selv gør det...

Senest rettet af B-R 12 okt 2016 14:08, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Tor og bitcoins ved jeg intet om?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ebberson skrev:
Det bevæger sig nok for meget ind på anskaffelse hvis jeg går i dybden med det, så det skal du selv undersøge.

Søg på google efter tor og bitcoin guides, så burde der komme et hav af eksempler op.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ebberson skrev:

Så skal du ud og grave lidt selv... Der er nogle subreddits på reddit med info ang. de ting.

Desuden går jeg udfra du ikke har gjort dig nogle tanker mht. at "gøre dig selv anonym" da du postede, så det er ikke utænkeligt at hvis politiet snupper din pakke, at de også lige ville checke hvad du måske havde været inde på at hjemmesider og lignende... Bare heads up.

Husk, benægt benægt benægt, lad vær med at lave politiets arbejde for dem. Og har virkelig svært ved at se dem IKKE retsforfølge en pakke med Oxycontin, som trodsalt er et af de mere vanedannende opiater.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]