Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2016 17:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej :D

Generelt går LSD-25 for 100 kr. næsten uanfægtet doseringen.
Af mine erfaringer, gives rabatter kun i dybere venskabelige lag.
Men det er i hvert fald den pris jeg er mødt med, og syntes den er rimelig.

Af analoger såsom 1P-LSD er de at opstøve til 26 kr. mærket.
Men i håndsalg går de også omkring de 100 kr. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2016 17:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Har ikke taget LSD siden n-bome kom på banen for et par år siden, og dengang var det et sted mellem 50-150 alt efter styrke jeg gav. Hvis man skal stole på hvad forhandleren sagde, så var de typisk på 80-200ug. Tænker det var i den dyre ende. :D

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2016 19:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
100 kr er rimelig meget normal-prisen, vil jeg tro. Styrken svinger som regel fra 100 µg til 150 µg for den pris. Hvis man selvfølgelig kan regne med det :) Det sidste batch, jeg fik, var angivet til 100 µg og var væsentligt kraftigere end nogle tidligere, jeg blev solgt som 150 µg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2016 22:41 
Ja 100kr pr. mærke er hvad jeg selv er blevet tilbudt, og hvad de går til, der hvor jeg kommer. Jeg synes det er en fin pris, i forhold til hvad jeg får for pengene, og hvor svært det kan være at opdrive.
De mærker jeg selv køber er ofte opgivet til omkring 150-220µg. De er ihvertfald langt over gennemsnitlig styrke.
Jeg får oftest rabat ved køb af over 20stk. Får det næsten altid fra samme kilde, hvis ikke jeg køber over nettet.


Top
  
 
Indlæg: 15 okt 2016 11:12 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Jeg plejede at få mine mærker, altid fra samme kilde, til 150 kroner per styk - og 1000 kroner for en ten-strip. Det var til gengæld også altid vanvittig kvalitet, jeg tror nok kilden fik dem fra deepweb og solgte dem videre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 17:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Det billigste jeg har set LSD til engro på Darknet er 112.000kr grammet (1.000.000ug) og mærker sælges fra 50 og op efter dosis og kvalitet.

50% ren LSD er LANGT billigere end 95% rent. Alt over 97% (needlepoint) er dyrere.

http://www.rollitup.org/t/types-of-lsd- ... ay.441671/

Citat:
Needlepoint -very pure(95%) white powerdery crystal,was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff -Very pure(95%) white light flakes of crystal. Still around and the most sought after. very pure

Silver -Good and clean(85-90%)-light greyish crystal. Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender -(60-70%?) light purple to almost black colored crystal. Like amber it varied batch to batch.

TJ (tornado juice) - purity unknown. I seen this shit in about four different colors and it always scared me. No experiance with it.

Champagne -(50-60%) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again.


Citat:
OK so you got some crystal and need to get it on blotter. It`s a pretty amazing feeling holding a jar in your hands that has 10 grams of crystal in it. That`s 100,000 doses in the palm of your hand. For dealing with laying we`ll say we got 1 gram. Acid is always layed 1 gram=10 tenpacks. A tenpack is tensheets. 1gram=10,000doses. If your laying needlpoint your doses will be 95mcg, because your crystal is 95% pure. If your laying amber your shit will be 70mcg, because it`s 70% pure. got it


Hvis jeg ulovligt importerede 160ug 95% LSD ville jeg helt sikkert tage 250kr stykket da det ikke kan sammenlignes med meget af det Purple Flush som de kalder det der findes i Danmark disse dage som oprindeligt er fra Holland ifølge mine kilder. Det er knapt så rent men giver som regel voldsommere hallucinationer og visuals, jeg foretrækker renere LSD, der er mange der siger de inaktive ergotamier ikke har noget at sige, men hvorfor så fjerne urenheder når det er SÅ omkosteligt?

Har man et gram til 112.000kr så man man lave 4000 mærker af 250ug og sælge dem for 200kr for at være flink, men hvor mange narko handler sælger stoffer for at være flinke? Billig god syre fåes oftest blandt ens venner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 18:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har købt et enkelt mærke til 100 kroner af en ven. Ellers har det været deepweb hvor det er langt billigere. Tror vi gav omkring 1000 kroner for 50 * 125 ug mærker fra en meget anerkendt vendor, som får rigtig meget ros når man søger rundt omkring, især på kvaliteten. Så jeg er helt enig med dig i at 100 kroner er dyrt, når det kan gøres meget billigere og bedre. Der er i hvert fald rigtig mange vendors der underdosere deres mærker og giver 60 ug istedet for 150 ug. Nok derfor man ofte læser om folk der bare æder mærker som var det chokolade og har det fint. Hvis jeg åd 3 mærker, så ville jeg jeg sku blive sendt ud på en sjælerejse i flere dimensioner.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 18:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
3 mærker? Jeg får tit egodød af 1/2 160ug mærke! *GG*

Det er også den mest anerkendte LSD forhandler på Darknet jeg køber fra, der får man sgut 50 mærker for 1000kr, ikke hvis der er tale om white fluff LSD (95%).

Jo mere urenhed der er i, og jo mere underdoserede mærkerne er, jo billigere er der, 50 mærker for 1000kr lyder nærmere som en efterligning af LSD-25, LSD er verdens dyreste stof, og der bliver ikke produceret ret meget af det.

Jeg tester mine mærker og jeg har testet tvivlsomme billige mærker fra Darknet der nok nærmere var DOx end LSD, det reagerede ikke i hvert fald hvor de andre jeg har reagere præcis som gode mærker bør, men det skal på et laboratorie for at teste det da man godt kan snyde de test man bruger hjemme. Det er et stort sort marked og der er MASSER penge i skidtet, så der snydes overalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 23:02 
Hvis man har prøvet Nbome, 2c-x, DOx osv. er det ikke til at tage fejl af, hvornår man har LSD-25, og hvornår man ikke har!

Og ja LSD svinger meget i kvalitet, også det skidt der sælges inde på darknet. Det 1p-LSD jeg har prøvet fra clearnet, er heller ikke ligeså godt som Needlepoint og White fluff.

Men hvis man kender nogen, kan man sagtens finde god LSD i Danmark. Jeg fik en flaske White fluff for kort tid siden, hvor jeg var tilstede, imens det blev fortyndet op til min ønskede styrke. Krystallen var syntetiseret i Sverige.


Senest rettet af Ø Tripperen 23 jun 2017 04:01, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 23 jun 2017 01:12 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Det varierer så meget..

Jeg har typisk set 70-80kr i DK, og 1€ ved større køb.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2017 07:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
[quote="Spotten"]3 mærker? Jeg får tit egodød af 1/2 160ug mærke! *GG*

Det er også den mest anerkendte LSD forhandler på Darknet jeg køber fra, der får man sgut 50 mærker for 1000kr, ikke hvis der er tale om white fluff LSD (95%).

Jo mere urenhed der er i, og jo mere underdoserede mærkerne er, jo billigere er der, 50 mærker for 1000kr lyder nærmere som en efterligning af LSD-25, LSD er verdens dyreste stof, og der bliver ikke produceret ret meget af det.

Jeg tester mine mærker og jeg har testet tvivlsomme billige mærker fra Darknet der nok nærmere var DOx end LSD, det reagerede ikke i hvert fald hvor de andre jeg har reagere præcis som gode mærker bør, men det skal på et laboratorie for at teste det da man godt kan snyde de test man bruger hjemme. Det er et stort sort marked og der er MASSER penge i skidtet, så der snydes overalt.[/]

Var måske et tilbud der blev kørt. Hvis du har lavet en slet skjult reference snakker vi ihvertfald om den samme vendor.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2017 11:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Jeg ved godt, man kan være uheldig med stikprøver, MEN når blotters ofte frem gennem posten? Jeg mener, det er vel noget af det letteste at skjule grundet sin størrelse og mangel på interesse fra snifferhunde..

PS. ~150,-/blotter her i området. Rabat ved køb af 10-sheet, som oftest.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2017 15:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
jeg har hørt om 10x10 for 1500kr
og flakser til 3500
men jeg ved kun at det ikke er 25n
edit: ellers 75 til 100


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team