Lidt svaert at konkludere noget udfra (andet end at NL er no-go men er vel almenkendt) naar man ikke kan se, hvor mange gange folk har bestilt men ellers interessant. Tror nu ikke at Tyskland fx er vaerre end Oestrig men bare at folk bestiller meget mere fra Tyskland end andre tilsvarende europaeiske lande.

- fortael endelig hvis jeg er galt paa den!
Haaber det er ok jeg spoerger her, i stedet for i en ny traad(?):
har lidt paa vej (ikke noget vildt overhovedet, passer i postkassen) og haabede at det kom i denne uge, det ser dog ikke saadan ud. Problemet er, at jeg fra i morgen af er vaek i cirka 10 dage. Det passer lige med, at min ordre vil "auto-finalize" paa den dato jeg kommer hjem; spoergsmaalet gaar paa, hvorvidt jeg skal "forlaenge" auto-finalize eller ej? Altsaa saadan at den först auto-finalizer en dag eller to senere, saa jeg kan naa hjem og tjekke postkassen.
Har i erfaringer med hvad saelger siger til den slags? Vil jo noedigt have daarlige reviews saa ingen gider at handle med mig.
Det er ikke nogen stor ordre (saa ikke saadan at beloebet er saadan, at saelger sidder og venter paa pengene) og saelger har rigtig gode reviews (4.90+ fra over 300).
Hvis ikke jeg forlaenger, gambler jeg jo lidt med pengene hvis ikke min varer kommer frem - hvis jeg forlaenger, kan jeg stadig dispute naar jeg kommer hjem. Haelder selv til at forlaenge, men ved sgu ikke - og nej, har ingen der kan tjekke postkassen for mig, desvaerre. Hvad synes I?
PS. Kunne det vaere en idé at oprette en "Smaa spoergsmaal-traad"? Kender jeg fra et andet forum hvor det fungerer super men det er selvfoelgelig et problem at kategorierne her er meget forskellige - hvor skulle man ligge saadan en traad?
Edit: Efter at have laest min egen post igennem, staar det klart at det bedste nok bare er at spoerge men i tilfaelde af, at han ikke naar at svare (tager ikke elektronik med), ville jeg stadig saette pris pä jeres mening.