Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 maj 2020 21:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hej alle. Er der nogen der kender noget kraftig afføringmiddel man kan putte i mad som f.eks en kage eller noget? Er det virkelig ikke muligt at købe noget krads noget? Det skal kunne købes lovligt på nettet eller noget.

Det er min kæreste der vil give det til hendes vejleder den sidste dag hun er der. Hun har været forfærdelig og behandler hendes elever rigtig elendigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Du kan jo skide dig selv i munden, skide din kaereste i munden, og saa kan din kaereste bage en kage, skide i kagen, og derefter servere den til vejlederen?
Det er dog min erfaring, at de fleste offentligt ansatte har et enormt forbrug af kaffe. Dette er et problem.
Koffein er i sig selv et laksativ; et affoerende middel. Vejlederen vil formentligt have toemt sin tarm efter morgenkaffen, og effekten af selv et staerkt laksativ, vil derfor vaere begraenset.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hindbaerroulade skrev:
Du kan jo skide dig selv i munden, skide din kaereste i munden, og saa kan din kaereste bage en kage, skide i kagen, og derefter servere den til vejlederen?
Det er dog min erfaring, at de fleste offentligt ansatte har et enormt forbrug af kaffe. Dette er et problem.
Koffein er i sig selv et laksativ; et affoerende middel. Vejlederen vil formentligt have toemt sin tarm efter morgenkaffen, og effekten af selv et staerkt laksativ, vil derfor vaere begraenset.



Meget modent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Milfern skrev:
Meget modent.


lol

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Du vil forgifte din kaerestes vejleder, fordi hun har vaeret lidt traels ved din bitch, homie..

Taenk dig lige lidt om.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hindbaerroulade skrev:
Du vil forgifte din kaerestes vejleder, fordi hun har vaeret lidt traels ved din bitch, homie..

Taenk dig lige lidt om.


Meget modent, Røvladen.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Leah skrev:
Hindbaerroulade skrev:
Du vil forgifte din kaerestes vejleder, fordi hun har vaeret lidt traels ved din bitch, homie..

Taenk dig lige lidt om.


Meget modent, Røvladen.

Hvad fuck kaldte du mig lige der?

HALLO? Troede du var bedre end det :cry: :cry: :oops:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hindbaerroulade skrev:
Leah skrev:
Hindbaerroulade skrev:
Du vil forgifte din kaerestes vejleder, fordi hun har vaeret lidt traels ved din bitch, homie..

Taenk dig lige lidt om.


Meget modent, Røvladen.

Hvad fuck kaldte du mig lige der?

HALLO? Troede du var bedre end det :cry: :cry: :oops:


Undskyld. Det var bare den generelle stemning i tråden der inspirerede mig!

Du kan få et pro tip:
Trådstarter har postet tråden i anskaffelse og jura, så vores indlæg tæller mod vores post count, selvom vi spammer lort! POST AWAY!
Edith: Indtil en mod sletter hele lortet!!!!! :@

_________________
Hi Karin.


Senest rettet af Leah 25 maj 2020 21:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hindbaerroulade skrev:
Du vil forgifte din kaerestes vejleder, fordi hun har vaeret lidt traels ved din bitch, homie..

Taenk dig lige lidt om.



Nej det vil jeg faktisk ikke? Hvis du læser så er det min kæreste der vil. Jeg spørger bare her om der er nogen der kender noget hun kan bruge for hun kunne ikke finde noget på Google. Og forgifte ligefrem? Haha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Milfern skrev:
Nej det vil jeg faktisk ikke? Hvis du læser så er det min kæreste der vil. Jeg spørger bare her om der er nogen der kender noget hun kan bruge for hun kunne ikke finde noget på Google. Og forgifte ligefrem? Haha


Kan du ikke kigge lidt ind i dig selv, eventuelt i fællesskab med os andre?

Du vil ikke direkte give et stoffet til vedkommende uden deres tilladelse, men du vil gerne skaffe det, så en du kender vil gøre det.Du gør det, velvidende hvad det skal bruges til.

Hvad ville du kalde det, hvis ikke at forgifte nogen?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hun synes bare det kunne være sjovt og selvom det er mange år siden jeg har været herinde så mindes jeg alligvel det var for folk der kunne tage noget pis og ikke var så firkantede. Men jeg lader tråden stå lidt i tilfælde af at der kommer nogen med noget konstruktivt.

Out


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Leah skrev:
Milfern skrev:
Nej det vil jeg faktisk ikke? Hvis du læser så er det min kæreste der vil. Jeg spørger bare her om der er nogen der kender noget hun kan bruge for hun kunne ikke finde noget på Google. Og forgifte ligefrem? Haha


Kan du ikke kigge lidt ind i dig selv, eventuelt i fællesskab med os andre?

Du vil ikke direkte give et stoffet til vedkommende uden deres tilladelse, men du vil gerne skaffe det, så en du kender vil gøre det.Du gør det, velvidende hvad det skal bruges til.

Hvad ville du kalde det, hvis ikke at forgifte nogen?



Jeg spørger ikke for at få din mening om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Her er der noget konstruktivt, siden du spoerger i jurasektionen.
Det er en forgiftning, uagtet om forgiftningen har fatale konsekvenser.

Straffeloven paragraf 23:

"Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle, der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes."


Senest rettet af Hindbaerroulade 25 maj 2020 21:44, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Milfern skrev:
Hun synes bare det kunne være sjovt og selvom det er mange år siden jeg har været herinde så mindes jeg alligvel det var for folk der kunne tage noget pis og ikke var så firkantede. Men jeg lader tråden stå lidt i tilfælde af at der kommer nogen med noget konstruktivt.

Out



Det kunne også være sjovt at give sin ven, som egentlig har udtrykt, de ikke tror MDMA er for dem, noget MDMA til en fest, uden de ved det. Det er jo hyggeligere, når alle til festen har taget det, amirite? :roll: :roll:

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hindbaerroulade skrev:
Her er der noget konstruktivt, siden du spoerger i jurasektionen.
Det er en forgiftning, uagtet om forgiftningen har fatale konsekvenser.

Straffeloven paragraf 23:

"Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle, der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes."


Jeg tænkte det passede i “anskaffelses” sektionen, så okay Sorry hvis du synes min post skulle have lagt et andet sted.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Du skulle slet ikke have skrevet det indlaeg, eller overhovedet have overvejet tanken, om at udoeve skade paa din hoejre haands vejleder.

Straffeloven §244

"§244. Den, som øver vold mod eller på anden måde angriber en andens legeme, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år."

Og du er medskyldig

Straffeloven § 23

"Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle, der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes."

Du staar til op til 3 aar faengsel, hvis du/I vaelger at forgifte vejlederen.
Vi har beviserne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 21:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 17:39
Indlæg: 9
Hindbaerroulade skrev:
Du skulle slet ikke have skrevet det indlaeg, eller overhovedet have overvejet tanken, om at udoeve skade paa din hoejre haands vejleder.

Straffeloven §244

"§244. Den, som øver vold mod eller på anden måde angriber en andens legeme, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år."

Og du er medskyldig

Straffeloven § 23

"Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle, der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes."

Du staar til op til 3 aar faengsel, hvis du/I vaelger at forgifte vejlederen.
Vi har beviserne.



Hvordan er det vold eller angreb? Det er et lovligt stof ligesom en vitamin pille, den gør bare noget andet. Hun bager selv kagen, kan hun så også blive straffet hvis hun tager en banan i som ikke er økologisk? Eller hvis du giver en muslim svin i den mad du serverer? Tarveligt? Ja helt sikkert? Ulovligt? Det tror jeg ikk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 22:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Milfern skrev:
Hvordan er det vold eller angreb? Det er et lovligt stof ligesom en vitamin pille, den gør bare noget andet. Hun bager selv kagen, kan hun så også blive straffet hvis hun tager en banan i som ikke er økologisk? Eller hvis du giver en muslim svin i den mad du serverer? Tarveligt? Ja helt sikkert? Ulovligt? Det tror jeg ikk.


Jeg tror ikke på det her, det er simpelthen for fucking åndsvagt. Du må være i gang med le epic trolle. Hvis du ikke selv kan se, at give en anden medicin, som de ikke har brug for eller bedt om, er helt hul i hovedet... så synes jeg du og din kæreste burde skide hinanden i munden, som Dåsen Allan ville sige.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 22:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Læs reglerne og fat noget

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team