Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 apr 2021 19:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2021 22:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: Holbæk omegn
Hejsa i hulen. Håber ikke jeg går imod regelsættet om opslag på dette spørgsmål. Jeg har haft en masse fantastiske rejser i det uvisse univers/smukkeste dimensioner, og føler slet slet ikke min rejse er slut endnu, tværtimod. Men desværre har corona ødelagt min kontakt til dette univers. Det har taget mig mange år at danne denne kontakt til den anden side, da det er de færreste omkring mig der ved hvad det er, og orker ikke tanken om hvis min rejse er slut nu. Jeg går med mange tanker om hvordan jeg kan komme tilbage til mine venner på den anden side. Og er kommet til den konklusion, at nogen her inde måske ved om man kan komme i klemme med regelrytterne/ordensmagten hvis man bestiller (MHRB) hjem? Er det ulovligt at have det? Er der mulighed for at det bliver taget i tolden? Håber nogen kan hjælpe mig med det. For vil intet have med dem at gøre, og er der en snært af uvished om dette, må jeg bare acceptere at det nok er slut med mine rejser.
Dejlig dag og god store bededag til jer alle
Mvh Nik. :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2021 20:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Det virker lidt til at være en gråzone. De fleste mener det er lovligt og det bliver også forhandlet i Danmark. Men har personligt selv fået konfiskeret en pakke og fået brev fra politiet, der skete dog aldrig mere end det brev. Men der har været flere tråde omkring det herinde, du kan eventuelt prøve at søge efter dem

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 05:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2021 22:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: Holbæk omegn
Jeg har søgt lidt rundt her inde nu, og skal nok søge lidt mere tænker jeg, for syntes ikke jeg lige kan finde nogen der handler om plantematerialet men mere om andre færdigt producerede stoffer som er taget i tolden? Det du snakker om som du fik taget i tolden, var det plantemateriale eller andet?
Når du siger det bliver forhandlet i danmark, er det så på lovlig vis vi taler om her, og hvilke butik skal man så finde den slags’s i? Eller skal man kende en som ligger inde med det?
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 14:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
For mit vedkommende var det mhrb, altså plantemateriale og husker også at det samme gælder for mindst en anden tråd herinde. Prøver lige at se om jeg kan finde det.

Ved at der var en dansk webshop som solgte det, ved dog ikke om de stadig gør det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2021 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2021 22:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: Holbæk omegn
Okay men hvis dit blev taget, så tænker jeg det er no go at forsøge med det. Så du behøver ikke lede efter det andet opslag der. Er super glad for din hjælp, og hurtige svar, selfølgelig ikke lige hvad jeg havde håbet på, men det interessere mig selvfølgelig med den danske side der, jeg må forsøge at finde en måde at få den danske hjemmeside frem på min skærm på og ellers må jeg jo bare be til at chancen byder sig en gang, og glæde mig til den dag det måske sker. :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team