Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 dec 2021 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2021 17:17
Indlæg: 1
Jeg er på desperationens rand, og håber virkelig at nogen herinde kan give nogle gode råd.

Jeg forsøger at skaffe noget furosemid til Dk. Så vidt jeg har kunnet læse mig til, så er det ikke ulovligt at indføre, så længe det er sendt inden fra EU og er til personligt brug.

Mit problem er først og fremmest at finde det, da det helst skal være 100mgs-piller. Når jeg søger på det, så finder jeg kun indiske forhandlere. Så er det at jeg begynder at tænke, kan man måske få det sendt til fx. en polsk forwarding-biks, få dem til at ompakke det og sende pakken til danmark? Er det totolt hul i hovedet, er den polske told ligeså grundig som den danske osv?

Håber at nogen derude har et godt råd eller to om indførelse af medicin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2021 23:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Så vidt jeg kan se, så er stoffet ikke blevet forbudt i EU, men EMA har forbudt reklame for stoffet, fordi bivirkningerne betragtes som større end efekten: https://www.ema.europa.eu/en/medicines/ ... vitabalans

Det værende sagt, ser der ud til at være mange sider, der sælger det. Jeg havde nok bare bestilt det fra nogle af de Engelske sider der popper op, og satset på, at det kom sikkert gennem tolden.

Idéen om "ompakning" virker kun fra et EU land hvor i stoffet er lovligt, og hvor i man opretter et firma med fornødne tilladelser til at importere, deklarere, og eksportere det. Det tror jeg ikke er relevant at gøre i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team