Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 nov 2022 15:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2022 15:35
Indlæg: 1
For noget tid siden bestilte jeg, i 2 omgange, nogle SARMS online. Nu har jeg så i dag fået fin post i postkassen, den første pakken er beslaglagt af toldstyrelsen og vidergivet til politiet og lægemiddelstyrrelsen, tænker også den næste pakke ender med at blive snuppet. Hvad gør man i sådan en situation? Er man den "gode" borger, og indrømmer sin fejl og forhåbentligt bare slipper med en bøde. Eller skal man bare benægte og sige at pakken har man ingen kendskab til, der kommer jo en til pakke, begge er betalt med BTC, der fremgår dog transaktion til coinbase på min konto :eyes: ? Hvad er straffen hvis jeg bare indrømmer fejltagelsen, har ikke før været i karambolage med politiet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2022 17:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Bøde med mindre det var store mængder
Tja når sporet peger mod dig så betal og lær af din fejl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2022 19:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2022 22:02
Indlæg: 3
Benægt alt. Sig, at det har du intet kendskab til. Jeg går i mit svar nedenfor ud fra, at du ikke har bestilt litervis af SARMS, men kun mindre mængder :)

Min historie:
For et års tid siden fik jeg konfiskeret steroider i tolden, bestilt og afsendt fra et EU-land. Betalt med bitcoin. Har modtaget pakker mange gange før uden problemer (fra EU-lande), men denne gang gik den altså ikke.

Modtog en sigtelse i eboks 14 dage efter konfiskeringen. Heri blev jeg opfordret til at afgive mig forklaring til sagen. Ringede til den venlige politimand i Københavns Politi og forklarede, at det havde jeg absolut intet kendskab til. Min adresse er blevet misbrugt. Han noterede det i sagen, men sagde også, at det ikke var ham der afgjorde det videre forløb.

Jeg håbede, at sagen ville stoppe dér. Jeg er ikke tidligere straffet. Men nej. En måned senere modtog jeg et bødeforlæg på 3.500 kr.

Jeg skrev en mail til bødekontoret: "Som tidligere forklaret har jeg intet kendskab til dette. Jeg betaler ikke bøden. Jeg vil bede om et retsmøde". Fik en kvittering dagen efter, hvor det blev oplyst, at jeg kunne forvente at blive indkaldt til et retsmøde.

Jeg afventede og foretog mig ikke yderligere. 11 måneder senere modtager jeg så den glædelige besked, at Anklagemyndigheden opgiver sagen pga. manglede beviser. Ingen straffesag - jeg er frikendt.

Om de har set mine konti igennem, eller bare opgivet på forhånd - I dont know... Men pointen er: Benægt. Sig ikke mere end "Det har jeg intet kendskab til". Bare vær cool - så opgiver de sagen, om end det tager en helvedes tid :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team