Jeg er lige kommet hjem til en smadret lejlighed. Politiet har været her for at ransage imens jeg ikke var hjemme. De fandt 1 g aMT, 600 mg 2c-c og 500 mg MPA og siger at det er amfetamin. Skal jeg bare sige god for det, da aMt jo står i bekendtgørelse? eller hvad skal jeg gøre?
Hold da kæft en skod morgen!
Bare sig hvad det er. De finder alligevel ud af det, når det blir analyseret. Så vidt jeg har forstået, bliver alle beslaglagte stoffer analyseret. Det gør din sag dårligere, hvis du erkender at det hele er ulovligt. Det er da bedre at blive knaldet for 1 g amt i stedet for 2,1 g amf.
Kogt-kat skrev:
Hej,
jeg har en kammerat som der lige har haft ransagning. ham og en anden kammerat, som var i huset blev taget med. Politiet konfiskerede en fladskærm, dvd afspiller, ph lampe, 2 stk svanen, en pose med en masse kanon slag, dab radio, 2 computere, en masse slik, en blender, en cykel og nogle andre småting. Udover det så fandt de ca. 78g. kokain, hvor af 8g. af dem var delt op i poser med 1g. i hver. Nogen der har et cirka bud på, hvad straffen for det kokain er? hvis man så også ligger nogle af de hælervarer oveni? Den sigtede er ikke tidligere straffet for nogen af delene.
mvh
Wtf, der var vist nogle lækkersultne betjente
Hvis din ven er heldig, slipper han med en betinget dom for narkoen. Men det er alligevel en del kokain, og når man lægger hælervarerne oveni, skal han nok regne med en ubetinget dom.