Hey! back. Sorry jeg ik har fået svaret, men har haft for meget at se til med eksamen siden forhøret.
Jeg tog ind til "førerbunkeren" med en ubehagelig hjertebanken og svedige håndflader!! Jeg bliver stille og roligt sat ind i den pågældende verserende sag, og præsenteres for håndfaste beviser på en forholdsvis alvorlig potentiel sigtelse imod mig, dog uden at blive sigtet. De 2 tilstedeværende var meget hjælpsomme, venlige, pædagogiske og forhøret forløb ganske stille og roligt. Pointen med indkaldelse var at finde ud af om jeg havde lyst til at vedstå de påstande de havde (hvilke de desværre havde åbenlyse beviser for) eller om jeg ville nægte kendskab - nægte at udtale mig, hvilket ville resultere i en øjeblikkelig sigtelse, med ukendte følger. Som sagen er nu, bliver min situation vurderet snarest af en jurisk der skal afgøre hvad der efterfølgende skal ske. Så pt. må jeg bare krydse fingre.
Grunden til jeg ikke blev sigtet med det samme (nu når de havde beviser) var at jeg fungerede som led i en langt større sag (hvis jeg siger at en hvis person med et navn der starter på W eller S er godt igang med at få ristet sig røv, lyver jeg ikke). Jeg har imidligertidigt haft en forbindelse til denne sag, og blev derfor indkaldt til forhøret. Håbet for at jeg kan gå fri uden sigelse, hviler på de usædvanlige forhold i sagen - jeg havde købt Methylon lige efter det blev implementeret i lovgivningen sidste år, og var ikke klar over substansens ulovlighed. Derfor kan jeg muligvis blive skånet.
Lidt kompliceret, og svært at forkorte et 1½times forhør ned i ét reply, men håber i ka forstå nogenlunde hva der skete