Nu ved jeg godt det ikke er det du spørg om... Men har selv god erfaring med at skjule THC under urin prøver, hvis du tager noget ganske almindeligt skole kridt som læren bruger til at skrive på tavlen, og knuser det til støv, og putter det i glasset du har pisset i, så vil de ikke finde tegn på THC. det virker også at drikke brændeælde te og drikke masser af juice med C vitamin
Man kan selvfølgelig ikke regne 100% med det, men det har altid virket for mig

Du glemte at der også skal pulveriseret enhjørninghorn i og det kun virker hvis man gør det når det er fuldmåne
Hvis din opskrift har virket uden de hemmelige ingredienser, så er det fordi du har drukket væske i en mængde der fortynder din urin så det de har testet efter er under grænse værdien.
Som jeg har sagt får i tråde om pisprøver på skoler, så kan jeg ikke forstå at ungerne ikke siger at de ikke vil være med til det show, organiser jer ellers tror de f.... pædagoger at de bare kan trampe på jeres ret til at bestemme over jeres fritid. I kan jo spørge jeres gogger om de ikke var i stand til at administrere deres fritid da de var på jeres alder. Hvis i ikke vil kæmpe lidt for jeres rettigheder så har i ikke fortjent dem. Og i kan lige så godt lære at slås mod den slags do-gooders -både voksne og andre bedrevidende elever- ellers kommer til at leve under deres regler hele jeres liv, ikke fedt!