Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

skulle lige til at sige at priserne generelt er lave på alt på TOR.....

Du kan finde god emma for under en 100kr, skal lige siges der er meget lorte emma på spil rundtomkring, har folk prøvet og teste deres stuff, med et kit fra Ez test kits. i ville blive forbløffet over hvor meget der er i omløb uden rent faktisk at være rent MDMA :p - Derpå skal det os siges, det vælter også rundt med the real deal :D

Medlem

Leah skrev:
kong.svamp skrev:
ikke over 450.kr for den med brunligt skær, og ikke over 350.kr for den helt gennemsigtige

Hvorfor er den brune dyrere end den gennemsigtige?

Det er det heller ikke de steder jeg kan finde det :D.... den brune er mere beskidt end den hvide i oprensningen eller kogningen, - har jeg ladet mig fortælle...

Medlem

Mr. Gone skrev:
arnebjarnovich skrev:
Det er det heller ikke de steder jeg kan finde det :D.... den brune er mere beskidt end den hvide i oprensningen eller kogningen, - har jeg ladet mig fortælle...

Ikke nødvendigvis. Helt ren MDMA er ufarvet men derfor er en ufarvet MDMA ikke helt ren. En urenhed kan farve eller være ufarvet, så uden et laboratorie at teste det i, er det meget svært at sige.

Ja, jeg kender heller ikke til selve processen, har bare altid haft som et tommelfinger råd, jo mere klar krystal jo mere rent. men for at være sikker er Eztest kit en god ting og bruge. vi kan vel alle blive enige om at det for at have det sjovt osv. og ikke for at blive dårlig og det der er værre for den sags skyld :P...

Men det vil sige at nødvendigvis er klar krystal ikke bedre end brun, den er bare mindre fuld af affaldsstoffer eller hvad det er der bliver brun :P?

Medlem

arnebjarnovich skrev:
Mr. Gone skrev:
arnebjarnovich skrev:

Ikke nødvendigvis. Helt ren MDMA er ufarvet men derfor er en ufarvet MDMA ikke helt ren. En urenhed kan farve eller være ufarvet, så uden et laboratorie at teste det i, er det meget svært at sige.

Ja, jeg kender heller ikke til selve processen, har bare altid haft som et tommelfinger råd, jo mere klar krystal jo mere rent. men for at være sikker er Eztest kit en god ting og bruge. vi kan vel alle blive enige om at det for at have det sjovt osv. og ikke for at blive dårlig og det der er værre for den sags skyld :P...

Men det vil sige at nødvendigvis er klar krystal ikke bedre end brun, den er bare mindre fuld af affaldsstoffer eller hvad det er der bliver brun :P?

Jeg hentyder egentlig mest til den dokumentar, der er: whats in your bag eller hvad den hedder, det er total skræmmende hvad folk gør for at tjene penge :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Følger bare lidt med i tråden af nysgerighed. Men søgte lige efter den doku, da jeg har set den nævnt i andre tråde. Den skal ses nu :)
What's in my baggie:
phpBB [video]

Lokal pris er 500,- (1g) her, men også umiddelbart den eneste jeg kender i byen - kvalitet vides ikke(ikke afprøvet).

Mvh

Medlem

Den Rolige skrev:
Følger bare lidt med i tråden af nysgerighed. Men søgte lige efter den doku, da jeg har set den nævnt i andre tråde. Den skal ses nu :)
What's in my baggie:
phpBB [video]

Lokal pris er 500,- (1g) her, men også umiddelbart den eneste jeg kender i byen - kvalitet vides ikke(ikke afprøvet).

Mvh

gir stof til eftertanke... har set den et par gange :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Læste ogs en tråd på reddit med en vendor der solgte PMA som MDMA.
De fandt heldigvis ud af det før de tog det - men det er jo en direkte dødsdom. Jeg mener LD50 for PMA er omkring 50 MG.

Sindssygt man kan gøre sådan noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Forfærdeligt. Har du eventuelt et link til den tråd? Jeg formoder, at de ikke er de eneste købere af det nævnte produkt, og det er jo de færreste, der tester deres stoffer :( Der kan være tabt mange menneskeliv på den konto.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]