Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forfatter besked
Indlæg: 31 jan 2022 16:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2022 06:40
Indlæg: 1
Hej, jeg er blevet taget med 12 poser kokain i salgsposer. 9,6 gram i alt ca.
Samt 2 knive og 23000 i kontanter. Alt er blevet beslaglagt.
Jeg blev anholdt og de tog DNA og fingeraftryk på mig.
Ved nogen hvad straffen er for dette?
Jeg har desuden heller ikke fået nogen besked eller noget som helst fra politiet, og der er gået over et halvt år nu. Kan dette betyde en igangværende efterforskning?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2022 21:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 mar 2018 15:45
Indlæg: 4
Hej min veninde og jeg var i Amsterdam hvor vi kørte så igen Tyskland og blev stoppet af politiet hun viste positiv på en blodtest og vi vil få et brev gennem posten. Min veninde er tysk statsborger så hun fik i fire siders lang tysk brev som vi ikke forstod noget på. De fandt frem til at der stod at hun skulle til 1 time sygehuset i Tyskland. Hun sagde til politik kvinderne at hun røg dagligt derhjemme i Danmark fordi hun har smerter men det står ikke nogen steder på papir eller hos lægen at hun ryge i danmark. Det var bare noget hum sagde. I brevet Skulle hun vælge et sted eller en klinik som hun skal til Tyskland og de vælger selvdatoen. Ikke nok med at politiet siger vi skal betale 10.000 for en bøde, så skal hun betale 8000 kr for at lave undersøgelsen i Tyskland plus for en tolk oveni. De har dog ikke fået regningen på de ca 10.000 endnu. Spørgsmålet er så, hvad er det for en test hun skal til der koster så meget? Skal de tjekke om hendes papir er i orden med at ryge weed? Hun har jo ikke nogle papir. Eller skal de tage en test på hende og se om hun stadig har røget, så om det bare var en engangsforstilling? Kan de sporer om hvor lng tid siden det sidst var? Vi er meget i tvivl. Tænk nu hvis hun ikke er clean til den tid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2022 23:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 aug 2022 23:05
Indlæg: 2
Hej er her nogle der kan fortælle mig og hvordan det forholder sig mht til at have/blive busted af politiet med reseach chemicals som er købt da de var lovlige, men senere er blevet ulovlige?
Mvh K


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2022 20:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det vil nok ik have den store betydning at det er købt lovligt tænker jeg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 404 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team