Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 13:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 aug 2010 23:21 
Hey folkens

Hvad er lavalderen for at købe medicin på et apotek? Jeg mindes at have set et sted, at det er 16 år, men kan det passe?

Thanks..


Top
  
 
Indlæg: 30 aug 2010 00:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvaaa..
Er du overhovedet gammel nok til at tage svampe og DXM når du spørger om sådan noget? Har lige læst de indlæg du har skrevet, og det virker som om du er utrolig naiv for at komme til at prøve en masse ting, uden at have den mindste smule erfaring med noget som helst.
Tror du ikke hellere dig og din ven burde sætte jer ned, tæt på skærmen. Og så prøve at bruge enten søgemaskinen her på siden, eller brug google og skriv det du gerne vil vide noget om, plus "psychedelia.dk"
Man kan virkelig komme til at brænde nallerne ufatteligt meget, hvis man ikke aner en skid om hvad det er man har gang i. Tro mig!
Og hvis du har tænkt dig at købe DXM på apoteket, kan jeg fortælle dig at det er blevet ulovligt for flere år siden ;)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 19:53 
Okay, tak skal du have...
Jeg går ud fra, at det er personlig vurdering, om man er gammel nok... Men jeg mener ikke jeg er utroligt naiv for at komme til, at prøve noget, men til gengæld bare dybt interesseret. Det er selvfølgelig også muligt, at det er lidt af det samme :)
Jeg har skam forsøgt, at finde ud af hvad lavalderen for køb af medicin på apoteker er, men kunne ikke finde noget.

Jeg er også udmærket klar over, at man nemt kan brænde nallerne meget slemt, hvis man ikke ved, hvad man har med at gøre, men jeg har skam også brugt mange timer på at researche..

Det skal også lige tilføjes, at jeg har læst alt, hvad jeg har kunnet finde af relevans om de forskellige ting og sager. På trods af, at jeg har læst mange sider på både dansk og engelsk om DXM, har jeg endnu ikke stødt på noget sted, hvor det er nævnt, at det ikke længere er lovligt. Det kan selvfølgelig være, at det bare er et tegn på, at jeg ikke har læst nok.

Men nok selvforsvar ;)
Tak for svaret, på trods af, at jeg ikke fik svar på mit spørgsmål


Top
  
 
Indlæg: 30 aug 2010 20:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Lavalder? Jeg tror ikke du kan gå ind og købe alt det du vil ha'. Jeg tror at du skal have recept for at købe noget af medicinen, men ellers ville mit bud være 18+.
Jeg gider ikke søge på google, men tror du ikke det står der? :)

EDIT: Og pas nu på dig selv, du har stadig et langt liv at leve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 20:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2010 12:47
Indlæg: 169
og du kan ikke trippe på diverse skod produkter fra apoteket, hvis det er derfor du spørger!
Vent til du bliver gammel nok og køb dig noget ordentligt narko :)

God vind

_________________
Touché!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2010 20:02 
@Matti: Jeg har søgt på google, men kan ikke finde noget : )
Og jeg er udmærket klar over, at der er recept på tingene, og jeg vidste ikke, at Dexofan ikke længere er receptfrit...

@Saliva Det er jeg klar over. Det var Dexofan jeg ville have fat på, men det er åbenbart ikke receptfrit længere...


:stop: Der er ikke mere jeg behøver at vide, hvis jeg alligevel ikke kan købe DXM! : )
:tnx:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team