Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 13:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.cannabisculture.com/v2/conte ... titutional
Nu ved jeg godt at det ikke helt kan sammenlignes, da vi ikke har et ''medicinsk urt'' program her i DK, men ville man ikke, hvis man har en sygdom som cannabis hjælper for, kunne sagsøge staten/regeringen, for at forhindre adgang til medicin, samt for at nægte at tage diskutionen om et sådan program alvorligt?

Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
jeg sys godt at DK kunne få et frit , fristed. altså ligesom christiania bare hvor der ikke er alle de skide coppers osv.

i California , mener det var i 2007 der gjorde de ''dispenseries'' (kan ikke huske hvordan det staves) lovlige. og hvis man har en diagnose for noget , alt fra smerter i ryggen til cancer, kan du gå ind og købe weed i alle former osv.

men tænk hvis de gjorde det lovligt til dels og gav hver en by et sted hvor de kan købe , og ryge det lovligt, indenfor det ''fristed'' forestil jer alle de penge danmark ville spare bare på razziaer, det ville også blive billigere med tiden. og skattekronen ville falde.

men nu tror jeg ikke at man kan sagsøge regeringen for det, da det jo som sagt er ulovligt :D skriv til højesteretten og spørg haha.

men ja. legalize it!<3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]