Snoezel skrev:
Vil give dig ret i, at det er noget svineri, især at socialt udsatte som dig, skal have kæmpe bøder for forseelser som ikke gør andre fortræd... Jeg kender jo ikke din sociale historie, så det er svært at sige hvad kommunen lige kan hjælpe dig med. Men der kan vel ikke ske noget ved at spørge dem?
Nej. Men altså hvis man bare kan få sin bøde betalt af kommunen så er der jo reelt ikke nogen straf for at blive taget. Så det er lidt et dilemma.
De 2 gang jeg er blevet taget har jeg altid opført mig eksemplarisk og været enormt venlig overfor betjentene, og jeg sys jeg kan se det i deres øjne at de egentlig ikke har det så godt med at give mig en bøde. Tror de ville sys det var federe hvis jeg svinede dem til. Men den fornøjelse vil jeg sku ikke give dem.
Er der nogen der ved under hvilke omstændigheder man ikke får en bøde.
foreksempel hvis ens far og mor lige er blevet dræbt i et traffikuheld. Og man så bliver taget med noget narko?
Eller hvis man tager en overdosis kokain i et selvmords forsøg. Og man så har et gram tilbage i lommen? Ville man så stadig få en bøde?
Men sys sku det er langt ude. De 2 gange jeg er blevet taget så inden de kropvisitere en så spørg de altid. (Har du noget på dig du ikk må ha) og når de så kort efter finder en pose narko i ens sok.
Så kigger de meget bebrejdende på en og siger "Hvorfor står du og lyver for mig"
Altså ærlig talt. Sku da det dummeste spørgsmål ever. Du får jo intet ud af at være ærlig, og det kunne jo være de glemte at tjekke i sokken.