Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa,
Jeg blev efter en tur til skønne Holland stoppet ved grænsen, og jeg havde ladet mig friste, så der var fire gram hash jeg ikke kunne tale mig udenom. Det er første - og forhåbentligt eneste - gang jeg er i miskredit ved politiet, så jeg kender ingenting til systemet.
Så nu er jeg naturligvis fyldt med paranoia og andre negative følelser, så jeg håber at få et godt klart svar, da jeg ikke syntes at kunne finde noget ved søgning.
Men hvordan kommer det til at påvirke min straffeattest, og kan jeg risikere en ransagning af min lejlighed?

På forhånd tak for hjælpen.

Medlem
Brugeravatar

Du får en bøde på 2000 eller 3000 kan ikke lige huske hvordan det er mere. Du får selvfølgelig ikke gennemrodet din lejelighed for så lille en mængde. Jeg mener at det vil stå på din offentlige straffeatest i to år :)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når det er første gang, og under 10 g. Så vil bøde blive 2000. Du kan få bøden halveret hvis du kan dokumentere en årlig årsindtægt på under 149.500 kr...

(Baudelaire 1860).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]