Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 20:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Da jeg på et tidspunkt blev taget med amfetamin. Spurgte jeg politimanden, om renheden havde noget at sige. Det sagde han nej til.(Medmindre vi snakker store mængder)

Så du får altså en højere bøde for:

En pose med 50 gram kreatin + 1 gram ren amfetamin

End du får for:

en pose med 2 gram ren amfetamin.

Men hvad nu hvis man har dem hver for sig? altså jeg har da en bøtte med kreatin stående fra da jeg trænede. Men hvis jeg nu har en ulovlig substans så får jeg vel ikke også en bøde for det?

Tror lidt det er en grå zone. For i princippet kunne en pusher jo cutte det op før hvert salg, og på den måde har han jo altid en lav mængde amfetamin hjemme.

Bonus spørgsmål:

Bøde taksten stiger ved de 9 gram + amfetamin og andre stoffer.

Men hvad nu hvis man havde 11 poser med 1 gram af et ulovligt stof.(Forskelligt stof i hver pose) Ville man så få en bøde for den høje takst?(Hvis det giver mening)

I princippet ville man jo godt kunne argumentere for at det er til eget forbrug.

Medlem

Hvis du blander 1 gram amfetamin med 50 gram kreatin (Er du noget af en kegle :D) får du en bøde for at have 51 gram amfetaming liggende.

Hvis du har 1 gram amfetamin i en pose og en bøtte med 50 gram kreatin tilbage i får du en bøde for 1 gram amfetamin. Så længe substancerne ikke er blandet får du kun en bøde for det ulovlige i.e. amfen.

Du får jo heller ikke en bøde for at have 1 kg. hvedemel til at stå, eller kartoffelmel eller hvad man nu kunne finde på at cutte amfetaminen op med.

Gråzone? Naej, ikke rigtigt :)
Så længe det ikke er blandet er det kun det ulovlige du får bøde for.

Bonus spørgsmål:
Ikke helt sikker her, men går ud fra at du får en masse 'små' bøder, 1 per stof, altså. Jeg tror at stoffet skal være det samme før du får en bøde af højere takst.

Medlem

Sys det er fuldstændig latterligt. Har kendskab til en der har under 9gram MDPV liggende. og hver gang han skal sælge noget.
Så tager han 100mg MDPV og 900mg kreatin. Og sælger det som et gram syg speed for 200 kroner.
Og selvom der så er til 90 poser i 9 gram, hvilket man vel må anse som en form for "Stor pusher". Så får han jo kun en bøde hvis han bliver taget.

Men tjah, det er vel også en fordel for os der køber RC's.

Har førhen sniffet 16 gram amfetamin på 2 dage. men altså det har jo sikkert højst været 1-10% rent. og det var cuttet med Amoniak eller æther eller så noget. Tror sku man fik mere rus ud af det endorfin der blev udløst efter hver streg lol.

Og det er sku nok meget godt at Vi kun har skod amf i dk. På et eller andet tidspunkt så siger din næse sku stop hehe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
snubi det var da et latterligt indlæg. skod amf er skide farligt. Idet at det kan føre til at en misbruger af skodamf en dag OD'er på ren amf fordi han dosere på samme vis som han ville gøre det med skod amfen. Urene stoffer er skide farlige for stofbrugere og skal bekæmpes med alle midler. Og få din ven der til at kalde sit RC for det som det er. Folk skal ikke tro de køber amf og derefter dosere som om det var amf for at finde ud af at det var det ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er dybt respektløst over for sine medmennesker at give dem noget de ikke har bedt om, især når det er et RC. Hvad sker der måske når man blander MDPV med alm. amfetamin? Hvad med alkohol? Kokain? MDMA? Det er da ikke utænkeligt at en forbruger føler MDPV'en som alm amfetamin og vurderer ud fra sin rus at han f.eks. godt kan tage noget MDMA oven i hatten? Hvad hvis at de to stoffer har en vild synergieffekt som ender med at slå ham ihjel? Er din ven retarderet, eller bare ond?

Hvilken landsdel bor din ven i?

Admin
Brugeravatar

snubi det var da et latterligt indlæg. skod amf er skide farligt. Idet at det kan føre til at en misbruger af skodamf en dag OD'er på ren amf fordi han dosere på samme vis som han ville gøre det med skod amfen. Urene stoffer er skide farlige for stofbrugere og skal bekæmpes med alle midler. Og få din ven der til at kalde sit RC for det som det er. Folk skal ikke tro de køber amf og derefter dosere som om det var amf for at finde ud af at det var det ikke.

Som udgangspunkt synes jeg heller ikke, stoffer skal cuttes. Men som det ser ud idag i Danmark, kan folk slet ikke håndtere amf af høj renhed. Hvis der kom amf på gaden af "blot" 80-90% renhed ville folk dø som fluer. Det er selvf skabt af, at folk er vant til meget urene stoffer. Men pga. netop dette er det uansvarligt at sælge meget rent amf til folk, der ikke 100% ved, hvad de laver. På dette punkt er skodamf lidt mere idiotsikkert. Denne onde cirkel kommer vi aldrig ud af, medmindre stofferne bliver helt legaliseret.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila

Som udgangspunkt synes jeg heller ikke, stoffer skal cuttes. Men som det ser ud idag i Danmark, kan folk slet ikke håndtere amf af høj renhed. Hvis der kom amf på gaden af "blot" 80-90% renhed ville folk dø som fluer. Det er selvf skabt af, at folk er vant til meget urene stoffer. Men pga. netop dette er det uansvarligt at sælge meget rent amf til folk, der ikke 100% ved, hvad de laver. På dette punkt er skodamf lidt mere idiotsikkert. Denne onde cirkel kommer vi aldrig ud af, medmindre stofferne bliver helt legaliseret.

Point taken. Men det er jo også derfor jeg går ind for legalisering. Så folk altid dosere korrekt og aldrig får fat i en batch som er meget mere potent end de er vant til og derfor dør. Jeg tror egentlig ikk amfetamin er særlig godt for noget som helst, siger jeg uden at have prøvet det. Men jeg ved at folk bruger det uanset om det er lovligt eller ej, og derfor kan man ligeså godt skadesreducere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]