Han hedder mystery nu:
Citat:
mht. den nye lovgivning:
Jeg deler advokaternes bekymring: Hvordan ved vi nu, hvilke stoffer der er ulovlige og lovlige? I lovforslaget fremstilles det som om, "de" (folketinget) vil forbyde hele stofgrupper såsom phenethylaminer, piperaziner, cathinoner.
Det minder meget om det England gjorde efter mephedron-forbuddet. Forbyd cathinoner - boom, alle beta-ketoner er væk. MEN.
GRÅZONE
5/6-APB er et benzofuran, hvilket gør det lovligt.På samme måde er indolaminerne igen en anden stofgruppe, selv 25X-NBOMe-analogerne hører heller ikke under disse stofgrupper. Arylcyklohexaminerne er heller ikke.
Desuden forudser jeg - uden spåkugle - et marked af ENDNU flere research chemicalsb bestående af stofklasser der ligger længere og længere væk fra dem vi kender. Stoffer, som måske kan fås rene og lovlige, men som næsten aldrig er blevet indtaget af et menneske (Eller måske dyr) før - måske ender vi med pro-drugs, hvis lovgivningen er så omfattende, som det formodes.
Fra
viewtopic.php?f=4&t=36511&start=500Om det er rigtigt eller ej, skal jeg slet ikke gøre mig klog
MXE ulovligt
https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=142062 Jeg ved ikke hvorfor de ikke har skrevet det ind, men det gør de ikke altid, eller også går der lidt tid. Jeg har selv lavet den samme fejl med 4-MEC, så man skal lige tjekke "senere ændinger til forskriften" ude i højre side