Halløje herinde..
Jeg vil fortælle en lille historie ang. trafikfarlig medicin (Ketogen 25mg) også det med at føre motorkøretøj
Jeg får odineret 2 stk Ketogan 25mg mod stærke rygsmærter og det er noget jeg har fået igennem 25 år,Men for ca. 11 år siden skulle jeg erverve mig lille kørekort (B) til personbil ,men 1 uge før køreprøven fik jeg en skrivelse fra embedslægerne om at de ikke var meget for at udstede kørekort til mig, grundet at jeg fik trafikfarlig medicin.
Men jeg lavede så en skrivelse tilbage til embedslægerne hvori jeg forklarede at jeg ikke satte mig bag rattet hvis jeg havde taget min medicin.
Og de svarede mig så med at de godt ville til at starte med udstede kørekort til mig i 2 år af gangen,ved mindre jeg var impliceret i en form for trafik uheld hvor medicin var indblandet.
Og de første 2 år gik og jeg fik så fornyet mit kørekort 2 år til og efter de 4 år, fik jeg det fornyet 5 år frem.
Men de 5 år skulle så fornyes den 01/03/ 2011 og efter at have aflevet en ny lægeerklæring ,Men nu vil de kun forny mit kørekort 1 år frem under Observation . Og det 1 år skulle så fornyes den 01/03/2012
(OG HERFRA TAGER SAGEN EN LATTERLIG DREJNING) P.S. Jeg er elite bilist og har kørt 10 år uden en eneste skade...
Og her forleden dag fik jeg så brev fra Sundhedsstyrelsen hvor de skriver at "Ansøgningen anbefales ikke imødekommet" ???

Der henvises til sundhedsstyrelsens vejledning om vurdering af helbredskrav til førere af motorkøretøjer 12 December 2011, afsnit 3.13
Grrrrrrr