Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 26 sep 2018 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2011 21:39
Indlæg: 4
Er der nogen der kender 3-fpm (3-Fluorophenmetrazine) status i DK ?

på forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2021 14:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jun 2021 13:51
Indlæg: 4
Bliver denne liste opdateret løbende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2021 02:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
crypto skrev:
Bliver denne liste opdateret løbende?

Personligt har jeg ikke opdateret den i mange år og jeg gider egentlig heller ikke.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2021 02:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Silvio Berlusconi skrev:
crypto skrev:
Bliver denne liste opdateret løbende?

Personligt har jeg ikke opdateret den i mange år og jeg gider egentlig heller ikke.

Thats the spirit haha :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 09:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2021 09:45
Indlæg: 1
Er det korrekt forstået at alle arylcyclohexylaminer, udover Ketamin og PCP, er lovlige?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Naaah, var de ikke alle ulovlige? Tror Mr. Gone ved det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2021 20:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Mr. Gone skrev:
Så vidt jeg ved er de fleste af dem lovlige. Jeg kan i hvert fald ikke finde "arylcyclohexylamin" noget sted i lovgivningen, men x-MeO-PCP/PCE er nævnt og MXE er nævnt.

Jeg er personligt af samme opfattelse. Hvem fanden ringer man lige og spørger overhovedet?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2021 17:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2021 16:04
Indlæg: 2
En opdateret liste findes nederst på siden her


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2021 20:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2021 20:31
Indlæg: 3
“243. Phenethylamin-gruppen:
Enhver kemisk forbindelse som strukturelt er afledt af 2-phenylethan-1-amin, N-alkyl-2-phenylethan-1-amin, N-(methoxybenzyl) -2-phenylethan-1-amin, 1-phenylpropan-2-amin, N-alkyl-1-phenylpropan-2-amin, 1-phenylbutan-2-amin eller N-alkyl-1-phenylbutan-2-amin (R1, R2) ved enhver substitution i ringen med alkyl-, alkoxy-, alkandiylbis(oxy)- eller halogensubstituenter (R3). Dette er gældende uanset om den kemiske forbindelse er yderligere ringsubstitueret med en eller flere monovalente grupper (R3)n.
Generel struktur af phenethylamin-afledte kemiske forbindelser:“


Nogen som ved om PPAP (1-Phenyl-2-propylaminopentane hydrochloride)
hører ind under denne kategori?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2021 08:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg tror muligvis, det kan komme op til fortolkning i en eventuel retssag. Det er forholdsvist løst beskrevet i retsteksten. Men jeg ville godt kunne argumentere for, at PPAP ikke er dækket af analoglovgivningen jf følgende:

Citat:
Generel struktur af phenethylamin-afledte kemiske forbindelser:

Billede

R1 = H, alkyl, methoxybenzyl

R2 = H, methyl, ethyl

R3 = en eller flere alkyl-, alkoxy-, alkandiylbis(oxy)- eller halogensubstituenter og eventuelt yderligere et antal monovalente substituenter.


PPAP har R2 = propyl. Hvorfor jeg ikke vil mene, den er dækket af analoglovgivningen. Men denne formulering, virker dog som en gummiparagraf:

Citat:
Enhver kemisk forbindelse som strukturelt er afledt af 2-phenylethan-1-amin, (...)


Det kunne i princippet være uendelig mange forbindelser, der har den grundstruktur. Som sagt kan det måske komme op til en fortolkning. Men jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at denne passage er ukonsistent med den første passage, jeg har citeret. Eller som minimum gør den redundant.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2021 21:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2021 20:31
Indlæg: 3
Imp skrev:
Jeg tror muligvis, det kan komme op til fortolkning i en eventuel retssag. Det er forholdsvist løst beskrevet i retsteksten. Men jeg ville godt kunne argumentere for, at PPAP ikke er dækket af analoglovgivningen jf følgende:

Citat:
Generel struktur af phenethylamin-afledte kemiske forbindelser:

Billede

R1 = H, alkyl, methoxybenzyl

R2 = H, methyl, ethyl

R3 = en eller flere alkyl-, alkoxy-, alkandiylbis(oxy)- eller halogensubstituenter og eventuelt yderligere et antal monovalente substituenter.



PPAP har R2 = propyl. Hvorfor jeg ikke vil mene, den er dækket af analoglovgivningen. Men denne formulering, virker dog som en gummiparagraf:

Citat:
Enhver kemisk forbindelse som strukturelt er afledt af 2-phenylethan-1-amin, (...)


Det kunne i princippet være uendelig mange forbindelser, der har den grundstruktur. Som sagt kan det måske komme op til en fortolkning. Men jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at denne passage er ukonsistent med den første passage, jeg har citeret. Eller som minimum gør den redundant.


Tak for svar. Jeg afventer en sagbehandlers behandling af sagen men jeg forestiller mig at de gerne vil granske det fordi de ikke umiddelbart har erfaring med stoffet. Det har jeg tidligere oplevet med svage LSD-agtige analoger, som jeg har modtaget med posten efter 3 måneders ventid plastret ind i told klistermærker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team