Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle her inde på Psy.
Som de fleste her inde ligesom mig, ryger jeg jeg en pind i hverdagen.
Jeg har så på min skole deltaget i en undersøgelse for de ældste klasser (Jeg går i tiende) om stoffer og alkohol. Den var så hemmelig og lærene kunne ikke se hvem der svarede osv. De sagde at det bare skulle bruges til at skabe et overblik over det. Dog her igår kiggede de så på den. Og så at over halvdelen af klassen har prøvet hash. De fortalte så her idag at de har tænkt sig at underette forældrene, det ser jeg så ikke som noget problem. Dog ser jeg problemet i at de har set nogen af os tage ned på havnen i min by for at ryge en fed. Det har været efter skole. Og for det meste op til en weekend men ellers uden for skoletiden. De har ikke på nogen måde kunne se på nogen af os at vi har været påvirket. Men alligevel har de så tænkt sig at blande policen og SSP/ Den matrikelløse klub. Jeg ser ikke at det er et problem som skolen skal tage sig af. Men alligevel gør det.

Er jeg forkert på den, eller det rigtig nok det jeg siger. Da jeg er pænt pissed over det.

Medlem
Brugeravatar

10. klasse er måske lige sidste udkald til at blande sig i den slags, men nu er det jo enormt mange elever i din klasse, der gør det så kan godt forstå de gør noget ved det.
Synes det er fint hvis politiet kommer forbi på en razzia. Skole og hash er et no go.
Hvis du tænker du er gammel nok til at administrere det, er det vel også lige meget hvad skolen siger? Så kan dine forældre jo passende få det at vide, hvis du ikke har fortalt dem.
Jeg ser ikke noget problem i det.

Men måske har jeg misforstået. Har de anmeldt dig til politiet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Super god og fornuftig politik, din skole har.
Det der virker bedst, er sikkert at tale med forældrene til de unge/børnene, så thumps up :)

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]