Hey folks
Så løb jeg desværre tør for held, og har fået konfiskeret et brev indeholdende en ulovlig substans.
Jeg har gået i den tro, at jeg "bare", ville få en advarsel fra tolden, hvor de ville skrive at de har konfiskeret hvad end det nu var jeg havde prøvet at indføre, hvis det nogensinde skulle gå galt.
Set i bakspejlet var det nok lidt naivt, men det havde jo gået godt i lang tid...

Nu har jeg så modtaget en "tilsigelse" fra politiet, hvori de skriver at jeg skal møde op på min lokale politistation,
fordi tolden har konfiskeret et brev adresseret til mig, indeholdende euforiserende stoffer.
Jeg ved godt, at der er masser af tråde der omhandler dette, men nu jeg spørger alligevel.
Kan jeg bare benægte alt kendskab til dette brev, og så være sikker på at der ikke sker mere?
Jeg kan forstå, at politiet sandsynligvis vil kræve adgang min konto, for at se, om der er en transaktion der kan knyttes til brevet.
Skal jeg bare give dem lov til det?
Der findes jo ingen transaktion, der kan linkes direkte til brevet, for når jeg har handlet på nettet, har det altid været med Bitcoins.
Dem kan de jo så se, at jeg har købt, og det er blevet til en del efterhånden.
Men hvor langt tilbage på ens konto mon de kigger?
Jeg tænker, at de udmærket er klar over hvad Bitcoins ofte bliver brugt til, og derfor vil drage konklusioner, men det beviser stadig ingenting, korrekt?
Ville det være en god idé, at fortælle, at man faktisk før i tiden har fået tilsendt mærkelige breve der indeholdt pulver eller piller,
som man heller ikke kender noget til?
Jeg har nemlig nogle research chemicals liggende, som jeg kunne vise frem og dermed underbygge denne påstand.
Eller vil dette være dårlig idé, der vil gøre mere skade end gavn?
Jeg har aldrig været i problemer med politiet før, så jeg håber, at nogen kan give mig nogle gode "råd",
der kan give mig lidt ro i sindet, for jeg er sgu lidt nervøs, og et eller andet sted, har jeg mest lyst til bare at erkende,
for at undgå at komme i retten, som hvis jeg har forstået det korrekt, kan ske hvis man benægter.
Samtidig ved jeg, at de ikke har nogen sag, når man har handlet med bitcoins, og altid krypteret følsomme oplysninger.
Jeg undskylder for den lange smøre.
Nogen der kan hjælpe, eller har oplevet samme situation?
tan_man