Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 17:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej guys, min golden retriever bestilte noget 2C-I på kyberspace for noget tid siden og pakken kom aldrig frem så tænkte at den nok var taget i tolden. I fredags ringede det på døren og det var 2 pæne herrer i 30'erne der spurgte efter mig og viste skilt og sagde de var her angående en pakke 'jeg havde bestilt'. Jeg fik med det samme nervøsitet på, som en ubevidst reaktion på "skideballe" som dengang man gik i skole og man blev hevet ind til samtale på lærerværelset, men trak med det samme alle de råd op som jeg kunne huske herinde fra. Jeg vendte min nervøsitet til tricket med at virke "forvirret, chokeret og bange" i stedet for at prøve at spille cool og begynde at at hive paragraffer frem. De spurgte om de måtte komme indenfor men jeg sagde at min kæreste lå og sov, da jeg ved at man ikke har pligt til at lukke dem ind.

De startede med det samme hostilt ud og sagde at jeg kunne indrømme og betale en bøde på 2500 som ikke ville fremgå min straffeattest. Jeg svarede at jeg da ikke ville betale en bøde for noget jeg ikke har gjort. Så skruede de bissen på og sagde at de var nødt til at konfiskere både min og min kærestes computer og ransage min lejlighed. Jeg sagde pænt at det ville jeg være rigtig ked af da jeg skrev eskamensopgave på min computer.
De spurgte om de måtte komme ind og se lejligheden. Jeg vidste at jeg ikke havde så meget som et gram hash til at ligge de her dage så jeg valgte at lukke dem ind og vise dem min uskyld i stedet for at modsætte mig og spørge om en ransagningskendelse. Jeg kørte bare den venlige stil som var jeg fuldstændig uskyldig. Undskyldte bare for rodet og fortalte om mit liv som musiker, at jeg har mange bekendte rundt omkring i verden som godt ka finde på at sende mig 'gaver' med posten og at det virker uretfærdigt at jeg skal bøde for hvad jeg får tilsendt af andre.

Det endte med at de blot kiggede 10 sekunder på min computerskærm, det virkede mest som en skræmmetaktik da de intet gjorde da de først blev lukket ind, det var tydeligt at de ingen beviser kunne grave frem så de prøvede i stedet at presse en tilståelse ud af mig. Jeg holdt fast i min manglende kendskab til stoffernes afsender og det endte med at de valgte at lukke sagen da mængden var meget lille. De sagde at de havde 50 andre sager i mit nærområde og at min var den mindste.

Bagefter havde jeg det vildeste adrenalin rush og optur over at have holdt fast ved min uskyld og ikke at have faldet for deres scare tactics. Så eneste råd herfra er bare: vær venlig og benægt uanset deres skræmmetaktik.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Nicely done! Godt eksempel på, hvor vigtigt det er, at man ikke må lade sig kue af deres små tricks.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Feeeeeeedt man. Tilbage i grotten med dig, lav noget mere musik! Har haft god optur over det på det seneste :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Godt arbejde!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hahahahaha, puha, den skideballe følelse er så ubehagelig. Præcis det samme der skete for mig. I stedet for gik jeg dog uden for døren, for at snakke med dem. De fandt det selvfølgelig mindre besynderligt og spurgte hvorfor, hvor de fik et "har bare ikke lyst til at have jer ind i min lejlighed". Også gik skræmmetaktik ellers i gang. Thank fuck for Youtube videoer <3.

Satans til lømler altså...

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!

Jeg synes ikke det var smart sagt at du har venner som tit sender dig gaver. Det vil de stensikkert forsøge vende mod dig i retten til at du rent faktisk bestiller det fra dine venner. Hvis det kommer så langt selvfølgeligt, at det når retten.

JEg synes altid mantraet må være:
Tal aldrig med en panser. Heller ej smal talk. De kan dreje dine udtalelser på de sygeste måder. Og bed dem smutte uden en kendelse Det er VORES rettigheder som vores 'beskyttere' skider på og bruger til repression af alle andre end 'små-borger-Danmark'.

Insane psychedelia user!

Så længe man ikke har underskrevet et vidneudsagn/afhøringsraport så kan man vel rette det til i retten?

Medlem

Præcis. Det er ikke bindende hvad man står og siger i døren
hvis man kan tale sig ud af den der så synes jeg at man skal gøre det.
Det er de færreste småbøde sager de får lov at trække i retten da det har for store omkostninger kontra bøde og
Det er også de færreste der betaler deres bøder og omkostninger med det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]