Hej med jer allesammen.
Jeg skriver herinde da jeg for nylig er blevet fældet i Politiets Narkometer og har brug for en "god" forklaring eller anden udvej i retten.
Brevforkyndelse

Historien:
Tirsdag d. 3 februar bliver jeg stoppet af en civil betjent og bliver testet af hans narkometer - det slår ud på Kokain - test nummer to er ugyldig i alle felter.
Betjenten hiver mig til blodprøve på politigården og jeg får stukket et midlertidig kørekort i hånden efter en god snak.
Jeg havde lørdagen forinden taget Diazepam(valium) 2 tabeletter á 10mg for at falde til ro på grund af en ekstrem smerte i min visdomstand hvilket fuldstændig og mærkeligt nok har fjernet alt spor af THC & Kokain i mit blod (har en kammerat hvor blodprøven også kun viste Nordazepam selvom han havde indtaget Kokain & hash på dagen.)
Min advokat har indhentet papir på den retsmedicinsk analysen af blodprøven som viser jeg har dobbelt så meget end den tilladte bagatelgrænse af stoffet i blodet, altså 0,20 imod de 0,10 tilladte.
Jeg vil selv mene mine chancer er minimale da politiet har et fuldt ud gyldigt bevis (blodprøve) på en overtrædelse af Færdselsloven § 54. Da jeg ikke har en gyldig recept på det.
Jeg kan jo sagtens stå og forsvare mig over at jeg har taget imod to piller fra en kammerat i det jeg havde kraftig tandpine og først 3-4 dages efter indtagelse bliver stoppet får taget blodprøve, men den går jo nok højst sandsynligt ikke.
Håber i forstår mit udsagn og vil tage jer tid til et lille svar om en mulighed i retten. - og gerne hold det seriøst her tak