Heysan skrev:
Hey med jer.
Ved ikke om nogle kan hjælpe med svar, men prøver alligevel.
Jeg har bestilt en pakke fra England med en lille mængde af en velkendt RC. Postdanmark har prøvet at levere den til min adresse i mandags, og da jeg ikke har været tilstede, er den blevet sendt retur til det nærmeste distributionscenter. Idag modtag jeg en pakkesedel i min postkasse, hvor i der stod at pakken var blevet leveret til det nærmeste PostDK butik, og var klar til afhentning. Her i løbet af idag eller igår skulle den så være blevet leveret til stedet, hvor jeg var nede for at hente pakken. Den var så desværre ikke tilstede. I min daværende frustation skynder jeg mig at ringe til postdanmarks kundeservice, for at høre hvor pokker min pakke bliver af. Personen oplyser mig, at den muligvis ligger ved distributionscenteret stadig, men at han vil lave en sag på pakken, for at finde ud af hvor den er henne.
Mine spørgsmål er så - Har nogle oplevet noget lignende? Og ved i om pakken stadig kan ligge i "farezonen" for at blive tjekket, mens den ligger ved distributionscenteret?
Vent til morgen. Keep cool, og husk 'Fjenden lytter med' - dette er et ganske velkendt (også af politiet) forum for harm reduction.