Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 15:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej psy :lol:

Jeg vil gerne prøve kræfter med disse psychedeliske empatogener, men jeg ved ikke hvad for en jeg skal starte med.

Er AL-LAD værd at bruge tid på, da jeg i forvejen har god erfaring med lsd, og er ret glad for det? Grunden til at jeg overvejer AL-LAD er pga den korte halveringstid, da lsd ofte forårsager insomnia, og jeg falder først i søvn i bedste fald 20-25 timer efter indtagelse.
AMT har jeg længe ville prøvet, da det skulle have en effekt som et mildt psychdelisk empatogen, og en lang halveringstid. Det jeg tænker, er at jeg mangler et fedt party drug til festivaler, raves osv, hvor jeg slipper for at redosere, som jeg ellers er nød til med MDMA.
2C-B skal bare prøves, da jeg hører godt om det alle vegne.

Men så kommer mit problem. jeg har lidt svært ved at opdrive dem, og spørgsmålet er sådan set om AL-LAD og AMT er forsvundet totalt fra markedet, eller om det bare er mig der ikke kan opdrive dem? Jeg kan ikke engang finde dem på darkweb, og slet ikke på gaden eller på internettet. Er i andre stødt ind på disse substancer på gaden, nettet eller darkweb?

2C-B er nemt nok at finde på darkweb, så det er intet problem:) Men hvad er prisen for det på gaden i dk? Her er det også svært at opdrive synes jeg.

Vh Ø Tripperen!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Du kan sagtens finde AL-LAD fra en pålidelig canadisk vendor, som har det "straight from the source" ;) AMT ved jeg sgu ikke lige med...

Ja ok, men er det værd at gå igang med i forhold til lsd? Jeg tænker til selvudvikling.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det er meget svært at svare på. Det kommer jo an på din proces samt hvordan du reagerer på substansen. Det er umiskendeligt en psykedelisk katalysator, men væsentligt anderledes end LSD. Umiddelbart er det for mit vedkommende en nærmest udelukkende rekreativ fornøjelse ved 150 mics, mens det dobbelte giver en væsentlig mere ambitiøs effekt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Jeg kan stadig finde AMT, ihvertfald ved min std. britiske rc vendor. Godt du nævner det, havde nogen planer om at prøve det, men havde helt glemt dem, det må blive et efterårsprojekt :D

2C-B vil de gerne have en 1000-1200 for pr. gram på gaden, facebook osv.

Hehe sjovt for efter at jeg oprettede denne tråd har jeg fundet både AL-LAD og AMT. Så det er bare nice;)

Så skal jeg bare have bestilt 2C-B da 1000kr for et gram er lige i overkanten.

Det har du ret i. Men da det ikke koster mere en 4-500kr inde på darkweb er det til at foretrække:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]