Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MPA snuppet
Junior medlem

Hejsa!
Jeg har lige nogle spørgsmål!
Først og fremmest, hvornår er MPA blevet ulovligt? Jeg har gennem de sidste 3 år af og til bestilt MPA på nettet, men for Ca. 2 måneder siden, kom min forsendelse ikke, og et par uger efter blev jeg ringet op af politiet, som fortalte at tolden havde beslaglagt en forsendelse med MPA til mit navn og adresse, jeg spillede bare dum og snakkede som om at jeg ikke anede hvad det var for noget! Jeg fik så afvide at sigtelsen ville frafalde, nu hvor jeg ikke kendte noget til det ☺
Mit spørgsmål er så... kan man blive ved med at bestille, og så bare benægte alt hvis man er så uheldig at det bliver snuppet? Hvor meget skal der til før at de undersøger det, og kan bevise deres sag, i og med at pengene er betalt fra min konto? Og er der ellers andet på markedet som minder om MPA og ikke er ulovligt.... endnu? Jeg hader at være træt når jeg ikke har planer om at sove, og der var MPA en god hjælp, og jeg følte ikke nogle dårlige bivirkninger!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Som jeg har forstået det, har du gode chancer for at de dropper din sag, hvis du benægter på overbevisende vis fra første opkald af. Jeg ville dog ikke fortsætte med at købe med ukrypteret valuta, efter sådan en oplevelse. Better safe than sorry. Og man kan vel også risikere at de hiver fat i den her sag igen, hvis du bliver opdaget igen i fremtiden.

Junior medlem

Ved nærmere eftertanke, er jeg kommet til den konklusion at jeg er nød til at tænke mig om, og ikke bestille noget ulovligt, da jeg for alt i verden ikke vil have pletter på straffeattesten! Men findes der andet som ikke er ulovligt og som man kan blive totalt frisk af? Eller er jeg nødsaget til at nøjes med koffein, som ikke virker særlig godt på mig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]