Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 mar 2016 01:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jan 2016 17:36
Indlæg: 2
Hej :)

Jeg er relativt ny her. Håber I vil tage godt imod mig. :)

Eftersom jeg er blevet træt af ringe kvalitet har jeg forsøgt at bestille fra darknet. Dog uden held. :(

Jeg har i alt forsøgt to gange. Begge gange viste sig at være ren scam.

Først gang var ved en sælger der hedder [navn fjernet] på [navn fjernet] market. Han havde gode anmeldeler. Næsten 500 stk med en samlet score på 4.8/5. Han sendte fra Tyskland og jeg havde en god kommunikation med ham. Jeg bestilte 2g coke for knap 1200kr, men efter en måned med bøvl, falsk tracking-kode mm. viste det sig, at han blot var en scammer. Nu er han stoppet med at svare på mine beskeder og har slettet alle sine annoncer. :O

Anden gang var fra [navn fjernet] fra [navn fjernet]. Denne fyr havde også masser gode anmelder og var også rost på reddit kunne jeg se. Købte 5g speed paste for ca 250kr, men det viste sig også at være scam. Han er nu banned fra [navn fjernet] også kan jeg se :O

Så tænker jeg... Er darknet markedet bare for godt til at være sandt? Eller har jeg bare været pisse uheldig begge gange?

Hvad er jeres erfarring med bestillinger fra darknet markeder? Kan det ikke anbefales? Hvordan forhindrer I at blive scammet?

Ydermere vil jeg gerne foreslå, at vi opretter en tråd herinde, hvor vi kan bedømme darknet sælgere. Så kan vi dele erfarring og anbefale/fraråde at købe fra bestemte sælgere. Var det en idé?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2016 02:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Du har desværre bare været uheldig. Det kunne tyde på at du er stødt på to sælgere lige som de har besluttet sig at sælge deres bruger ud, eller også har de betalt sig til gode anmeldelser, sådan noget. Jeg har ikke selv benyttet mig af darknet, men jeg ved at nogen folk laver overskud med de produkter de køber. Kender du ikke nogen der bruger det, som kan sætte sig og lærer dig forholdsregler og den slags? :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2016 09:10 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg har redigeret lidt i OP. Undgå at poste konkret information om, hvor I køber jeres stoffer.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2016 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
DarkNet er bestemt ikke rent scam. Men det ER blevet ret svært at finde rundt i, hvem der er til at stole på.

Et godt råd. Vælg 3-5 vendors ud for hvert produkt du søger. Bestil den mindste mængde hver vendor gider sende.
Selvom du ikke få en pakke fra en eller flere vendors BEHØVER de ikke at være scammer, da politiet tager MANGE pakker nu.

Du beslutter dig så for hvilken vendor, du bedst kan lide ud fra, hvad du har fåët, og så holder du dig til DEN vendor for det produkt.
Ofte efter et stykke tid, giver de dig en email du kan bruge. Pas på her, fordi politiet kan ikke spore vendor, som bruger safe-mail eller lignende, men politiet kan sagtens LÆSE alle jeres mails.
Så hvis du vil bestille store mængder over mail, så brug PGP encryption

Eller brug Wickr secure chat.

Men mails om mængder, der tydeligvis ikke er til videresalg, behøver man ikke være så bange for. De kan ikke bevise, at du har FÅET noget, hver gang du bestilte i en mail.
Så bare tilstå den ENE pakke, de HAR fundet, og spil dum for resten. Du kan også nægte den ene pakke, men jeg synes, at det er for meget bøvl med panserne for 6000 kr i bøde

I øvrigt mange af de ting, som folk køber på DarkNet kan købes i Asien, billigere, renere og meget nemmere. Jeg kan desværre ikke sig mere here.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 15:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
DarkNet er bestemt ikke rent scam, hvis du finder de rigtige sider, er der stor set ingen svindel. Det langst største risiko mht at miste sit produkt er at det bliver taget i tolden.

Jeg kan desværre ikke fortælle hvor det er sikkert at købe, hvis der bare var et privat sted, jeg kunne fortælle det, men det er der ikke, og det er imod reglerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 17:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg har bestilt ret mange ting igennem darknet efterhånden og er kun blevet snydt 1 gang ved et såkaldt "exit scam".

Så nej det er langt fra ren scam, langt langt fra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 18:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
T Flavius Augustus skrev:
DarkNet er bestemt ikke rent scam, hvis du finder de rigtige sider, er der stor set ingen svindel. Det langst største risiko mht at miste sit produkt er at det bliver taget i tolden.

Jeg kan desværre ikke fortælle hvor det er sikkert at købe, hvis der bare var et privat sted, jeg kunne fortælle det, men det er der ikke, og det er imod reglerne.

Hvorfor reviver du en 9 måneder gammel tråd, når du alligevel selv var den sidste, som skrev? :eyes:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 19:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Det er ret nemt at få pharmaceutical grade stuff ind i landet.

De pakker som næsten altid bliver tager indeholder urene drugs som amf, der stinker helt vildt, eller lignende. De bruger hunde til at checke brevene.

Hvis du bestille helt rene drugs, fx HCl salte, så lugter de ikke eller meget lidt, og hunde vil ikke finde dem.

Og der er mange flere ting, man kan gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 20:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har du overhovedet noget backup på det udsagn?
Kender mange som har fået konfiskeret rene og lugtfri stoffer. Det lyder som rent gætværk.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 21:50 
Buttkraken skrev:
Har du overhovedet noget backup på det udsagn?
Kender mange som har fået konfiskeret rene og lugtfri stoffer. Det lyder som rent gætværk.


Det tror jeg, du har ret i. Selv har jeg kun mistet LSD, som jo er lugtfrit.


Top
  
 
Indlæg: 26 dec 2016 22:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Ja, sådan er det typisk. Nogen gange bliver ting væk, som ikke lugter, men generelt kommer de ting igennem, som enten er ting, som narkohunde ikke er trænet i, at det er så rent, at det ikke lugter, eller at det er pakket så godt ind, at lugten ikke er problem.

En anden ting, jeg bruger FedEx, når jeg bestiller fra Kina, og jeg har aldrig fået taget NOGET sendt på den måde. Det er også 99% rent og IKKE ting, som politi og told nogensinde har hørt om, ofte. Og derfor ignorer deres hunde det HELT.

Hvis du SKAL bestille noget der lugter, så få senderen til at pakke det ind i fx 4 professionelle sealed alu bags. Sådan har jeg fået coke ind flere gange. ELLER bestil INDENFRA Danmark, fordi indenrigspakker bliver IKKE checket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 23:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
T Flavius Augustus skrev:
ELLER bestil INDENFRA Danmark, fordi indenrigspakker bliver IKKE checket.


Det er altså ikke rigtigt.
Jeg kender flere der har bestilt cannabis, indenrigs, som har fået nuppet deres forsendelse. Det er givetvis nogle år tilbage, men stadigvæk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 23:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Ok, det er nytting information, men måske er cannabis anderledes. Det lugter meget stærkt. Jeg køber tit medicin indenrigs, og det er aldrig blevet taget. Det er fentanyl HCl og alprazolam fra England heller ikke. Heller 4FA, heller ikke methylone fra Tyskland og England.

Og det stads, jeg køber i Kina er ALDRIG blevet taget.

Og fx kan man der købe ren oxycodone hydrochlorid for at nævne noget, som alle kender, billigt og pålideligt.
Det kræver, at man ved, hvilken firma osv.
Men "mit firma" ville kunne holde mig opioid påvirket i årevis for ganske få penge. Det må jeg godt sige, ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 23:50 
T Flavius Augustus skrev:
Ok, det er nytting information, men måske er cannabis anderledes. Det lugter meget stærkt. Jeg køber tit medicin indenrigs, og det er aldrig blevet taget. Det er fentanyl HCl og alprazolam fra England heller ikke. Heller 4FA, heller ikke methylone fra Tyskland og England.

Og det stads, jeg køber i Kina er ALDRIG blevet taget.

Og fx kan man der købe ren oxycodone hydrochlorid for at nævne noget, som alle kender, billigt og pålideligt.
Det kræver, at man ved, hvilken firma osv.
Men "mit firma" ville kunne holde mig opioid påvirket i årevis for ganske få penge. Det må jeg godt sige, ikke?


Jeg tror, at de fleste på boardet er indforstået med, at det er sådan ok risikofrit at bestille over nettet. Det er der ikke noget nyt i, vi er mange der bestiller regelmæssigt over nettet.
Pointen er, at der altid er en risiko, selvom den er lille. I forhold til mine egne erfaringer, afhænger det mest af alt af, hvor man bestiller det fra. Holland er meget udsat.
Hundene kan kun lugte det, de er trænet til at finde. Så det er ikke pga. hundene, at man mister de mest eksotiske kemikalier.


Top
  
 
Indlæg: 27 dec 2016 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Mine erfaringer er bestemt, at fra DarkNet er risikoen høj, meget. Især for "klassiske" drugs, coke, amf, E.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team