Plejadestjerne skrev:
Går ud fra det er gymnasie?
For det første, nej, der er intet ulovligt i det de gør. De må gerne teste jer. Og at modstille sig test fordi de ikke har 'ret' til det, vil i deres øjne være det samme som at indrømme man ryger tjald. Så den taktik ville jeg ikke køre.
Hvis I ryger på studieturen er bortvisning en meget mulig konsekvens. Så don't do it.
Hvis de måler Thc i den første test, jamen så ved de, at I ryger. Regn med jeres lærere tager det op at vende internt på deres ugentlige klassemøde. Det kommer nok meget an på jeres situation rent fagligt og socialt, samt skolens individuelle holdning/politik. Hænger I i en tynd snor fordi I pjækker/har meget fravær og/eller er bagud med afleveringer? Hvis ikke, ok. Men hvis det bliver aktuelt, så er stofferne altså nu på tale. Og det kan sætte meget igang.
Jeg ville personligt, hvis det var mig, holde den måneds pause, og håbe mit pis var clean til turen. Det er ikke det værd at skide på omverdenen for hashens skyld, for man kommer til at døje med mennesker og institutioner, der ikke tager let på de vaner.
Når det er sagt, så god studietur!

gym-tiden er den bedste, så husk at nyd den. og ikke ryg for meget af den væk.
Vi er bare rimelig meget uforstående overfor grundlaget. Vi må gerne drikke og agere "hensynslyst", men THC i blodet vel og mærket INDEN vi overhovedet er kommet frem, er et no go... Og ja, dette foregår i gymnasiet.
Jeg tror vi ender med en pause på en måneds tid, ikke at det bliver besværligt, da vi blot er weekendsrygere, det er mere den personlige frihed, jeg føler, jeg mister, når jeg ikke bare kan tænde for en pind, fordi jeg skal på studietur og der muligvis står en lærer klar med en test.
Iøvrigt florerer der et lille rygte på skolen; Da man startede på skolen og ikke var fyldt 18 endnu, skrev man under på, at ens forældre måtte kontaktes i tilfælde af whatever, man nægter sig brug af euforiserende stoffer i skoletiden m.m. - dette papir har man ikke fået mulighed fra skolens side til at "rive i stykker", da man fyldte 18, da man skulle have den pågældende forældre med ned på skolen for at skrive under for en. Faktum er bare, at vi er nogle stykker, som er begyndt på skolen, efter vi er fyldt 18 og har derfor ikke skrevet under på dette her stykke papir. Så de må i teorien ikke teste os pågældende, er vi enige? Ikke at jeg skal stå og spille Karl Smart midt i en lufthavn i Jylland, men hvordan forlyder det?