Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2016 17:56 
Ja så blev det vist min tur, der er nu gået lidt over 14 dage, uden at brevet er landet i postkassen.

Brevet indeholder 25 mærker på 250µg stykket.
Selve brevets indehold er jeg ikke så bekymret for, jeg vil selvfølgelig bare benægte, også må vi se hvad der sker det vedrørende.

Men jeg har en ok mængde narko liggende, og det der bekymrer mig er selvfølgelig om jeg kan blive sigtet for salg. Er det ikke noget med, at man bliver sigtet for salg uanset hvad, hvis mængderne af det konfiskerede narko overstiger en vis grænse?

Det jeg har liggende er ca 50g pot/skunk og lidt hash, lidt over 50g Svampe, 1 stk LSD mærke, ca 600mg DMT, ca 500mg Meskalin hcl, 2g Ketamin, 1,5g Salvia, 100mg Oxycodone, 150mg AMT, ca 2g +80% ren Amfetamin, ca 3-400mg 2c-b, ca 4g MDMA, også har jeg nogle prøver af forskelligt RC jeg har fået foræret, sammen med en masse forskellige entheogene urter som ordensmagten sikkert er ligeglad med. Derudover har jeg en hamp plante stående, og en San Pedro og en Peyote.

Også er der udstyr. Kan de finde på at tage ens ryge udstyr osv? Jeg har en vaporizer, jeg ikke vil miste, og selvfølgelig har jeg også bong, DMT pibe, sniffe rør, pibe, chillum og noget ubrugt sprøjte udstyr jeg har haft planer om at bruge til DMT og Ketamin engang i fremtiden. Derudover har jeg forskelligt gro udstyr osv.

Hvad ville I gøre nu? Skal jeg bare være iskold og satse på, at de kun sender et brev om at min LSD er blevet konfiskeret, eller havde I gjort jer klar til at de muligvis kiggede forbi?

In worst case scenario og de kommer forbi og opdager alt hvad jeg har, hvad vil I så vurdere at jeg står til af straf? Jeg er ikke blevet dømt eller anklaget for noget før, i mit liv.
Jeg ved ikke helt om det er ok i forhold til psychedelia.dk, at snakke om ens mængder narko, så moderatorerne må bare sige til hvis det ikke er.

Vh Ø Tripper


Senest rettet af Ø Tripperen 10 maj 2016 20:50, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 10 maj 2016 18:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Kan du ikke ligge det hos en ven indtil de eventuelt har været forbi.
Jeg ville blive dybt paranoid over den mængde du har liggende.
Men måske dukker brevet op en af dagene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2016 19:03 
Jo det kan jeg sikkert, men de fleste af mine venner er så paranoide, at de ikke tør have det liggende :P
Paranoia hjælper ikke på noget, så det kan man ligeså godt lade være, med at være.

Men ja jeg håber, at brevet dukker op en af dagene :)


Top
  
 
Indlæg: 10 maj 2016 19:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Ø Tripperen! skrev:
Jo det kan jeg sikkert, men de fleste af mine venner er så paranoide, at de ikke tør have det liggende :P
Paranoia hjælper ikke på noget, så det kan man ligeså godt lade være, med at være.

Men ja jeg håber, at brevet dukker op en af dagene :)


Kan du ikke komme på et spot, hvor du kan grave det ned for en stund? 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2016 19:47 
Haha du er genial Username, det bliver sidste udvej hvis brevet ikke dukker op, og ingen af mine venner tør, at gemme det for mig :lol:

Men hvor hårdt kan jeg i realiteten blive dømt, for den mængde der? Jeg har før hørt 1000kr pr gram, og hvis det er, er jeg virkelig fucked, hvis jeg bliver taget!


Top
  
 
Indlæg: 10 maj 2016 19:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Ø Tripperen! skrev:
Haha du er genial Username, det bliver sidste udvej hvis brevet ikke dukker op, og ingen af mine venner tør, at gemme det for mig :lol:

Men hvor hårdt kan jeg i realiteten blive dømt, for den mængde der? Jeg har før hørt 1000kr pr gram, og hvis det er, er jeg virkelig fucked, hvis jeg bliver taget!


Ellers begynd at finde gemmere i din bolig. Er aldrig blevet opsøgt, som udeboende, så aner ikke, hvor omfattende de er i deres undersøgelser..

Mht. straf aner jeg intet, udover at de generelt er hårde og ligeglade med DIG. Frisk plante/fungi materiale tæller som tørret (vægtmæssigt), poser bliver ofte vejet med osv. osv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2016 01:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Jeg læste tråden igennem og tænke, shit man! Jeg kender kun én person med sådan et stash, og det er Ø tripperen. Så fandt jeg ud af at det var din tråd.

Jeg håber at dit brev snart kommer. Hvis du er ikke er blevet taget før så er det højst sandsynlig 3000 kr. Det lader ikke til at du kvalificerer dig til fængselsstraf. Her er lidt om det http://dinforsvarer.dk/nyheder/straf-i-narkotikasager/

Jeg har en fornemmelse for at dit brev kommer. Jeg hørte at man skulle have tålmodighed med post danmark lige nu. Personligt så har breve/pakker været lidt længere om at komme frem her i løbet af de sidte uger!

Hvis vi kom til det punkt hvor det rent faktisk var blevet taget. Kræver det så ikke en ransagningskendelse af de kigger i dine ting? Det mener jeg altså, ret mig hvis jeg er forkert på den.

Den er for vild din samling btw :D

Jeg havde helt sikkert gemt stashed eller fået en til at opbevarer det.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2016 12:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Udfra det jeg har læst her på Psychedelia er det sjældent at politiet ransager huset, bare fordi de snupper et brev i tolden. Men skulle uheldet være ude, bliver det en dyr fornøjelse, fordi du har så mange forskellige stoffer. Du får en bøde på flere tusind kroner for hvert stof du har. Regn med 20.000 kr. i alt.

Se www.justitsministeriet.dk/sites/default ... toffer.pdf.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2016 12:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 mar 2008 22:45
Indlæg: 97
du kunne også holde en fest


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2016 15:18 
MrPlanter
Jeg håber også det kommer, men postkassen er stadig tom.
Jo tak det har også taget sin tid at samle, i forhold til at jeg også tripper næsten hver weekend, så skal der altså fyldes op ret tid, for at lageret ikke skal tømmes :D Men jeg køber også store mængder hvis jeg får et godt tilbudt :P

Du kommer bare Mr. Gone, så kan vi følges ad ind i skoven, og begynde at indtage til vi ikke kan finde hjem igen :lol:

En fest siger du tindrum, det skal jeg nok holde, hvis brevet dukker op. Festen er så meget federe, hvis der også bliver omkring 25 mennesker på syre!

Jeg venter et par dage, og hvis det stadig ikke er kommet, gemmer jeg lageret hos en bekendt. Så er spørgsmålet bare om jeg kender nogle, der kan holde sig fra weeden og speeden. De andre substancer tør de nok ikke at indtage :P


Top
  
 
Indlæg: 03 jun 2016 14:17 
Vil lige lave en opdate.

Det oprindelige brev dukkede ikke op, men sælger var så flink, at han sendte et nyt brev som var i postkassen i dag :rocking:

Politiet har ikke ringet eller været forbi. Jeg har heller ikke modtaget noget brev endnu, men det kan tage tid selvfølgelig.

Jeg har også modtaget et brev med DMT siden, så jeg tror ikke de holder øje med en, bare fordi at de har fundet et brev med noget ulovligt legetøj i :P


Top
  
 
Indlæg: 04 jun 2016 12:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Breve kan gå tabt af forskellige grunde. Det er ikke sikkert at det er blevet snuppet i tolden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2016 14:51 
Det siger sig selv. Men sandsynligheden for at det er fundet er ihvertfald lige så stor, som sandsynligheden for at det er gået tabt, og jeg forbereder mig som altid på det værste.


Top
  
 
Indlæg: 24 jan 2017 16:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2017 16:36
Indlæg: 1
Nogen update på din situation Ø tripperen?

Jeg står i samme situation hvor der er gået over 30 dage uden brevet med LSD fra Holland er landet, selvom det angiveligt er blevet gensendt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2017 19:24 
Jo jeg fik et brev omkring 1,5-2 måneder senere fra politiet, hvor de var så søde at fortælle mig, at det så ud til, at nogen havde sendt lidt LSD til mig, og at sagen faldt, da der ingen beviser var for, hvem afsenderen eller bestilleren var :)

De er sgu søde de betjente :hjerte:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team