Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 13:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2016 15:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 sep 2016 14:59
Indlæg: 2
Hej, jeg er ny her på sitet, eller Dvs. jeg har lurket lidt rundt omkring, men jeg har for nyligt overvejet at importere noget DMT fra darknet, men er i tvilv mht. straffen hvis det bliver taget i tolden. Jeg har prøvet at finde noget omkring hvad straffen ville være for import af f.eks. 60 mg DMT, eller andre stoffer. Tænkte det evt. var den samme som besiddelse af stoffet, men er ikke sikker. Mon nogle af jer derude kan hjælpe mig til at få svar på dette?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 15:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 sep 2016 14:59
Indlæg: 2
Mr. Gone skrev:
hotdog2c skrev:
Hej, jeg er ny her på sitet, eller Dvs. jeg har lurket lidt rundt omkring, men jeg har for nyligt overvejet at importere noget DMT fra darknet, men er i tvilv mht. straffen hvis det bliver taget i tolden. Jeg har prøvet at finde noget omkring hvad straffen ville være for import af f.eks. 60 mg DMT, eller andre stoffer. Tænkte det evt. var den samme som besiddelse af stoffet, men er ikke sikker. Mon nogle af jer derude kan hjælpe mig til at få svar på dette?


Tror ikke man kan blive dømt for så lave mængder som 60 mg, men er ærlig talt ret blank når det angår straffeloven.

Jeg kan dog fortælle dig at en bekendt fik en bøde på 7000 kr for at have bestilt lige knap 1 g ketamin samt besiddelse af 2g cannabis og en halv joint.

Uskyldig til det modsatte er bevist, og de kan heldigvis ikke bevise noget hvis bare man benægter.


Tak for svar :D

Jeg tænker også at de ikke kan knalde en for det, da det sker så anonymt, men hvis det nu sker, ville det være rart at vide hvad straffen indebærer. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 18:20 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
^Jeg vil tro at bøden vil lyde på 3000 kr i førstegangstilfælde så længe at vi snakker mængder under 1 gram. Om der så er tale om 60 eller 800 mg har ingen betydning.

_________________
Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2016 13:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Mr. Gone skrev:
hotdog2c skrev:
Hej, jeg er ny her på sitet, eller Dvs. jeg har lurket lidt rundt omkring, men jeg har for nyligt overvejet at importere noget DMT fra darknet, men er i tvilv mht. straffen hvis det bliver taget i tolden. Jeg har prøvet at finde noget omkring hvad straffen ville være for import af f.eks. 60 mg DMT, eller andre stoffer. Tænkte det evt. var den samme som besiddelse af stoffet, men er ikke sikker. Mon nogle af jer derude kan hjælpe mig til at få svar på dette?


Tror ikke man kan blive dømt for så lave mængder som 60 mg, men er ærlig talt ret blank når det angår straffeloven.

Jeg kan dog fortælle dig at en bekendt fik en bøde på 7000 kr for at have bestilt lige knap 1 g ketamin samt besiddelse af 2g cannabis og en halv joint.

Uskyldig til det modsatte er bevist, og de kan heldigvis ikke bevise noget hvis bare man benægter.


Hvilken mængde skal man så holde sig under, for at undgå at udløse nultolerance-politikken om narkotika besiddelse?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 04:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2016 04:05
Indlæg: 2
ved besiddelse af pulver, f.eks hvis du bliver snuppet i byen med en pose coke i lommen, så vil alt under 1g stadig gælde som 1g (straf udmåling) :!: .
kender en der blev taget med en tom pose (med tydelige spor af stoffer) og det gav bøde som 1g.
1g er 3000kr i bøde ved Førstegangs tilfælde.

hvis det bliver taget i tolden tror jeg ikke det er det samme som besiddelse. er 98% sikker på du skal have det fysisk.
ellers ville man kunne bestille ulovlige ting og skrive en andens navn og adresse på og få dem i fedtefadet.

_________________
if the voice in your head is you, who is the one listening?

wake up human, look beyond the illusion

what you seek is seeking you


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team