Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 20:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2016 15:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2016 15:47
Indlæg: 2
Kære brugere af psycedelia

Jeg har via en hjemmeside bestilt modafinil (receppligtigt medicin) fra Indien, og eftersom de ikke leverer direkte til DK, forsøgte jeg at broge et såkaldt "parcel forwarding service", via et firma kaldet Skypax. Pakken blev leveret til Skypax (placeret i UK), men det lader til at Skypax har haft pakken åbnet, siden jeg kan se at den er blevet kategoriseret som "dietary supplement" og at jeg skulle tjekke en box hvori jeg erklærede at jeg havde de relevante recepter. Herudover kræver skypax nu en såkaldt "transaction authorisation code" som jeg skal kontakte min bank for at få. Denne kode er til for at undgå svindel med kreditkort, men jeg gætter ligeledes på at dette kan være med til at identificere mig hvis pakken bliver snuppet i tolden, hvorved jeg vil have svært ved at benægte ejerskab af pakken.
Derfor har jeg ikke sendt denne kode til Skypax, og jeg går derfor ud fra at jeg ikke får min pakke, øv.
Jeg valgte denne online supplier på surfacenet, i stedet for darknet, hvilket set i bakspejlet måske var et forkert sats.

Er der nogen af jer som har gode erfaringer med andre forwarding services?
Nogen der har været ude for en lignende situation, som har erfaringer de kan bidrage med?
Nogen der ved om man kan identifeceres hvis man oplyser en "TAC"? Og derved kan straffes, grundet benægtelse ikke bliver godtaget?

Håber i kan hjælpe!

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2016 21:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Den er småtricky den her. Jeg har selv fået taget modafinil i posten ved flere lejligheder, og slap med en advarsel alle gangene. Dog betalte jeg med bitcoin, så de ville ikke kunne bevise det var mig medmindre jeg erkendte. Derimod har du nu chancen for at slippe ved at lade være med at sende, eller du sidder med et firma som ikke vil lægge ansigt til ulovlig import at medicin så de nu forsøger at få dit navn på inden de videresender den så de kan navngive dig når de danske myndigheder spørger dem. Men det er selvfølgelig HVIS den bliver taget, hvilket chancen ikke er så stor for når det er inden i EU. Dog kan myndighederne måske allerede være klar over Skypax og selektivt gå efter disse pakker. Jeg ville nok glemme denne forsendelse og undgå bøde og plet på straffeattesten, altså hvis de finder ud af at det kom ude fra EU.
Køb nogle bitcoins og find en vendor som sender modafinil fra Tyskland eller Storbritannien osv. Men selvfølgeligt dit valg, ved ikke hvor meget du har købt for eller om du godt vil kunne tage en bøde + plet uden det får alt for store konsekvenser.
Du kan også prøve flour-modafinil eller adrafinil fra newmind.com. De er lovlige udgaver btw. Kender ikke til alt forskningen bagved, og hvor sikre disse analoger er, men de virker i hvert fald fra hvad jeg har hørt.
Skriv gerne herinde hvad du finder ud af, håber du får det til at fungere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2017 11:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2016 15:47
Indlæg: 2
Nafets skrev:
Den er småtricky den her. Jeg har selv fået taget modafinil i posten ved flere lejligheder, og slap med en advarsel alle gangene. Dog betalte jeg med bitcoin, så de ville ikke kunne bevise det var mig medmindre jeg erkendte. Derimod har du nu chancen for at slippe ved at lade være med at sende, eller du sidder med et firma som ikke vil lægge ansigt til ulovlig import at medicin så de nu forsøger at få dit navn på inden de videresender den så de kan navngive dig når de danske myndigheder spørger dem. Men det er selvfølgelig HVIS den bliver taget, hvilket chancen ikke er så stor for når det er inden i EU. Dog kan myndighederne måske allerede være klar over Skypax og selektivt gå efter disse pakker. Jeg ville nok glemme denne forsendelse og undgå bøde og plet på straffeattesten, altså hvis de finder ud af at det kom ude fra EU.
Køb nogle bitcoins og find en vendor som sender modafinil fra Tyskland eller Storbritannien osv. Men selvfølgeligt dit valg, ved ikke hvor meget du har købt for eller om du godt vil kunne tage en bøde + plet uden det får alt for store konsekvenser.
Du kan også prøve flour-modafinil eller adrafinil fra newmind.com. De er lovlige udgaver btw. Kender ikke til alt forskningen bagved, og hvor sikre disse analoger er, men de virker i hvert fald fra hvad jeg har hørt.
Skriv gerne herinde hvad du finder ud af, håber du får det til at fungere.



Hey Nafets, tak for dit svar!
Jeg har åbenbart ikke lige fået en e-mail om at der var kommet svar på mit opslag, så har først set dit svar nu. Derfor den sene tilbagemelding.
Det endte faktisk med at jeg uden problemer modtog min pakke fra skypax, dog beholdte de pakken og undersøgte den i en uge. Jeg henvendte mig ikke til dem og bekræftede ingen ting. Et par dage efter sendte de mig så pakken alligevel. Min formodning er at de ventede på at betaling for videresendelse af pakken skulle gå igennem, og hvis de skulle sende pakken inden de pengene var gået ind hos dem, ville de i form af sikkerhed, have en underskrift fra mig. Men det er udelukkende spekulation fra min side, da jeg ikke ved hvad der er foregået hos dem.
Eftersom jeg ikke troede at jeg ville modtage pakken, endte jeg med at bestille fra USA (surfacenet) hvilket gik gnidningsfrit.
Når alt dette er sagt, så må jeg indrømme at jeg er blevet lidt paranoid mht import, og går nok via darknet, bitcoins, tor og vpn osv osv næste gang. Derudover synes jeg faktisk at effekten af modafinil er meget begrænset. Jeg skal ikke kunne udelukke er der er en lille effekt, som gør at arousal ikke dykker helt vildt, så man får trang til at sove. Efter min vurdering er den potentielle effekt så mild at det nok ligeså vel kunne være placebo (ved 200mg). Jeg tror jeg ville gå efter et andet præparat, hvis der bliver en næste gang.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team