Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 01:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2016 22:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvad plejer I normalt at give for DMT eller se det blive solgt for på gaden?
Hvad jeg husker plejer det at gå til de der 1000-1200kr, men er i tvivl om det stadig forholder sig sådan.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2016 23:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2016 11:13
Indlæg: 12
Sidst jeg fik et tilbud, var det 1000,- for et enkelt gram.
Det var nok et år siden, tror ikke det har så meget at sige.

_________________
"What are you even talking about?
      Do you genuinely think SpongeBob got hit with Narcan and tore up an ambulance?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2016 23:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Mr. Gone skrev:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=82&t=50524

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=52350

Personligt har jeg kun købt DMT én gang, og det var changa. Gav 300 kr for et halvt gram, og jeg vil skyde på at changa blandingen var 50% DMT, så det svarer til 1200 kr/g



aarh tak mand! Lige det jeg skulle bruge :D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2016 17:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg har set 2 forskellige priser. Den ene hed jungle spice som kostede 700kr, gav dog 600 pga mængde rabat, og det andet kostede 1000kr, som var helt hvidt modsat til det andet som er lidt gult i det. Købte jungle spice og det virkede fint men har så også kun prøvet dmt en enkelt gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2016 00:07 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
DrugsAreAwesome skrev:
Jeg har set 2 forskellige priser. Den ene hed jungle spice som kostede 700kr, gav dog 600 pga mængde rabat, og det andet kostede 1000kr, som var helt hvidt modsat til det andet som er lidt gult i det. Købte jungle spice og det virkede fint men har så også kun prøvet dmt en enkelt gang.


Jungle spice er vist nok en 'full spectrum' ekstraktion, altså produktet er dmt + andre sjove alkaloider. Så det gir mening, at det er billigere, da det jo er mindre dmt per masse.

Nogen der har prøvet begge dele? Er der forskel udover potens eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2016 01:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Plejadestjerne, ved du hvad de "andre sjove alkaloider" kunne være og hvordan de påvirke ens dmt trip, fordi hvis det har noget at skulle sige vil jeg nok kun købe det hvide fremover, for at få den fulde oplevelse (har prøvet det en gang kun)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2016 15:28 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
DrugsAreAwesome skrev:
Plejadestjerne, ved du hvad de "andre sjove alkaloider" kunne være og hvordan de påvirke ens dmt trip, fordi hvis det har noget at skulle sige vil jeg nok kun købe det hvide fremover, for at få den fulde oplevelse (har prøvet det en gang kun)


Jeg er ikke helt sikker, det var egentlig derfor jeg spurgte, om nogen kunne sige noget mere om det. Mener, at det kunne være ting som dmt-n-oxide, måske betacarboliner og/eller blot ting som planteolier/pigmenter. Det er jo også i svingende farver og konsistenser, fra rødt til gult og fra olieret goo til mere fast.

Et par googlesøgninger fandt det her:
https://wiki.dmt-nexus.me/Jungle_Spice
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=10553
https://wiki.dmt-nexus.me/w/images/b/b7 ... _Spice.pdf
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... nd_jungle/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2016 17:08 
Plejadestjerne skrev:
DrugsAreAwesome skrev:
Jeg har set 2 forskellige priser. Den ene hed jungle spice som kostede 700kr, gav dog 600 pga mængde rabat, og det andet kostede 1000kr, som var helt hvidt modsat til det andet som er lidt gult i det. Købte jungle spice og det virkede fint men har så også kun prøvet dmt en enkelt gang.


Jungle spice er vist nok en 'full spectrum' ekstraktion, altså produktet er dmt + andre sjove alkaloider. Så det gir mening, at det er billigere, da det jo er mindre dmt per masse.

Nogen der har prøvet begge dele? Er der forskel udover potens eller?


Jeg har prøvet begge dele, og der er forskel på de forskellige former af DMT.

Der er større bodyload på de ikke helt rene batch, og de kradser også mere at ryge. Men det er virkelig svært at forklare forskellen ellers, det er nærmest umuligt, da trippene uanset batch er så intense.

Men jeg kan næsten bedre lide det, de kalder jungle spice.

Jeg har set alt fra helt hvid DMT i hårde nåle krystaller, til snasket gult, klumpet orange og støvet næsten rødt DMT.
Der er meget forskelligt, og potensen svinger. Men fælles for de alle er, at de virker efter hensigten :)


Top
  
 
Indlæg: 27 nov 2016 18:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Det virkede ihvertfald :D
men tak for svaret :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 22:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 13:52
Indlæg: 13
Man kan få 1 gram for 600 i kbh


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team