Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

For godt 6 uger siden bestilte 30 piller ritalin fra en vendor på et Dark Web marked. Jeg modtog dog aldrig noget, og i morges fik jeg forklaringen. Jeg fik et opkald fra politiet, som informerede mig om, at et brev med ritalin var blevet stoppet i tolden med mit navn og adresse på. Jeg nægtede mig skyldig, og fik at vide, at jeg nu er sigtet i sagen. Jeg er 19 år gammel og bor hos min far, men jeg havde bestilt pillerne til min mors adresse. Jeg ringede til hende med det samme og forklarede hende situationen, så hun var forberedt når politiet tog kontakt til hende. Hun fortalte dem ligesom mig, at hun ikke kendte noget til det.

Hvad skal jeg gøre? Kan de tage mig i retten, og i så fald, har de noget bevis imod mig? Og er det muligt, at de kan tracke min IP-adresse eller lignende? Jeg benyttede TOR-browser uden VPN da jeg lavede bestillingen, men jeg har sat en VPN op nu. Jeg er meget bange, især fordi jeg ikke ønsker, at min far skal finde ud af det her.

Tak på forhånd!

Dedikeret medlem

Jeg tror at du kan tage det ganske roligt. Politiet har opsnappet dit brev i tolden. Det betyder at de ikke ved noget om hvordan du har bestilt pillerne. De ved intet om sælgeren, og intet om hjemmesiden på Darknet. De kan ikke bevise at du har bestilt pillerne. Efter al sandsynlighed bliver tiltalen frafaldet. Hvis du bliver dømt alene udfra brevet, så er du den første jeg har hørt om. Det bliver en sensation her på Psychedelia. Det kommer til at betyde, at vi alle sammen må holde op med at købe stoffer over internettet. Men som sagt er det meget usandsynligt.

Junior medlem

Det er jeg super glad for at høre. Tror du jeg skal forvente at blive indkaldt til høring og at de pludselig banker på min dør for at stille spørgsmål? Jeg har hidtil ingen erfaring med politiet, så jeg kan ikke lade være med at være pænt nervøs.

Dedikeret medlem

De kan godt finde på at møde op og prøve at få dig til at skrive under på at de må tjekke dine kontoer.

Dedikeret medlem

Som regel er det sådan, at enten møder politiet op, eller også ringer de til dig. Nu har de jo allerede ringet til dig, og så tror jeg ikke også de møder op. Jeg tror heller ikke du bliver indkaldt til forhør. Der er grænser for hvor meget de vil gøre ud af 30 piller.

Dedikeret medlem

Jeg snakker kun om egen erfaring og hvis de skal have din autograf bliver de vel nød til at møde op? men ja tvivler os lidt på om de gider gøre så meget ud af det for så lidt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
De kom hjem til mig og påstod jeg havde bestilt både coke, MDMA, speed og hash. Ifølge dem, så skulle de have været 7g kokain, 5g speed, 2.5g MDMA og 1g hash og det skulle være sendt over 3 gange.
Jeg kendte selvfølgelig ikke noget til de forskellige breve, så sagen blev droppet.

Bare rolig. Benægt, benægt, benægt. Og hvis ikke det virker, så lyv, lyv, lyv. :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]