Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2016 09:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2016 09:44
Indlæg: 3
Hej Psychedelia :) langtids lurker, første indlæg.

Jeg har lyst til at prøve nogle RC's af og det er jo pisse smart, at man kan købe dem på clearnet.

Mine spørgsmål går ud til folk der har prøvet at bestille fra EU lande før.

1. Kan stofferne blive taget af posten/politiet, hvis de ikke er på listen over forbudte stoffer? (tænker på 4-aco-dmt, 4-FA osv)

2. ville det være smartest at købe 1 stof af gangen, eller alle i samme pakke? (det hæfter sig nok til første spørgsmål)

3. er der nogen der har nogle erfaringer :)?

på forhånd mange tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 11:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jeg kan svare på dit første spørgsmål at de stoffer du nævner faktisk er omfattet af lovgivningen, desværre. Jeg kan ikke lige huske om de specifikt er nævnt på en af listerne, men jeg kan fortælle at der for et par år siden blev indført en analoglovgivning, således at alle stoffer med eksempelvis tryptamin- eller phenethylaminstruktur simpelthen automatisk er forbudte.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 13:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er smartest at købe ét stof ad gangen, for så får du kun én bøde, hvis brevet bliver snuppet i tolden. Hvis der er flere stoffer i brevet, får du en bøde for hvert stof. Hvis du nægter kendskab til brevet, kan du måske undgå at få en bøde, men det er også en fordel at du kun mister ét stof, i stedet for flere stoffer, som måske har kostet en mindre formue.

Lad være med at købe stoffer fra Holland, for tolderne gør ekstra meget ud af at gennemsøge post fra Holland. Hvis du køber fra andre EU-lande er det relativt sikkert, men du må altid være forberedt på at brevet kan blive snuppet. Det er sket for mange af brugerne her på Psychedelia.

Det virker mere tilforladeligt at handle på clearnet, men i praksis er der ikke nogen stor forskel på at købe RC på clearnet, og at købe de almindelige psykedeliske stoffer på darknet. I begge tilfælde ligger den største risiko i at brevet bliver taget i tolden ved en stikprøvekontrol, og bøden for analoge stoffer er den samme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2016 09:44
Indlæg: 3
Ej hvor ærgerligt :( Hvis der er nogen der har erfaringer med at købe fra udlandet, må de stadig gerne sige til :) ved ikke om det tangerer et regelbrud, men igen, jeg spørger ikke om kilder.

tak for svaret йети

EDIT: hov Enspænderen så ikke dit indlæg.

Men ja, hvis det er ulovligt er det vel det klogeste :) tak for indsigten! Det lyder fornuftigt. Så kan det vel betale sig at købe "stealth packaging" :)


EDIT 2:

Btw, nogen der ved hvordan de snupper dem? Er det nogen scanning eller stikprøve eller hvordan? Der går vel tusindvis af breve igennem hver dag? findes der noget statistik på hvor meget der bliver snuppet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Stealth kan være meget godt, men jeg tror nu ikke det gør den store forskel. Det kan ikke skjules at der er en bule i brevet, medmindre du køber en meget lille mængde af noget pulver. Tolderne kan også finde på at gennemlyse brevene. Derfor findes der ikke nogen sikker måde at sende brevene på.

Jeg tror tolderne vælger et land hver dag, og så undersøger de al posten fra dette land, mens de andre lande går fri. Det var der engang én her på Psychedelia, der fortalte.

Efter hvad jeg har opsamlet her på Psychedelia, bliver omkring 1 ud af 10 breve med ulovlige stoffer snuppet i tolden. Men risikoen er væsentlig større hvis brevet kommer fra Holland. Nogle gange fortæller brugerne hvor mange gange de har bestilt stoffer over internettet, og hvor mange gange de er blevet taget. Så kan man regne risikoen ud. Du kan selv se det i de gamle tråde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 16:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2016 09:44
Indlæg: 3
Jeg kommer kun til at bestille fra 250 mg til 1 g. Det burde da ikke give en så stor bule? :) 1 ud af 10 lyder sgu som en chance jeg er villig til at tage. Første gang kan man vel godt snige sig uden om bøden?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team