Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 dec 2016 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Jeg kan ikke nævne priser, men dette stof, som er BEDRE end coke (dannes ved at have ethanol og coke i blodet samtidigt), det er mere euforiserende og virker længere, men indtil nu har det været en kuriositet.

Men nu er det tilgængeligt, siger ikke hvor, som 99% HCl til en pris, som er vanvittig, siger ikke hvad.

Jeg vil faktisk gerne bede jer om at gå stille med dørene, fordi ellers bliver tilføjet en eller andet super-liste.

Hvis folk holder deres mund, så kan det være, at DE en dag kan få fat på cocaethylene.


Men pointen er, at der ikke findes NOGEN grænser for, hvad man kan få længere. Og det kan være rigtig skidt, hvis du ikke er vant til at håndtere så potente ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 13:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Dang.

Så skal man også bare huske på det har 4x så lang halveringstid som lillebroren og er mere kardiotoksisk, men spændende tider vi går i møde :eyes:

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 15:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Kære T Flavus Augustus.
Er du sikker på at du har det helt ok? :cheers:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team