Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Klorzoxazone
Indlæg: 04 maj 2017 17:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey

Under min aftrapning på benzoer vil min læge ikke udskrive et nyt glas klorzozazon før jeg har mindre end 5 piller tilbage.

Jeg tager dem ikke ret tit - måske 2 dage om ugen (2 stk pr dag) - der er stadig 30 stk tilbage i glasset. Det 100 stk glas jeg har, er udskrevet 5. november 2016.

Det er eneste støttemedicin jeg har. Og er lidt tryghedsnarkoman og vil ikke løbe tør.

Så er Klorzozazon på kategoriseret i opaiat-kategori, (strafmæssigt) eller er det bare "fyyy" og en løftet pegefinger hvis man bliver taget?

Måske nogen der ved hvor Klorzozazon måske var lovligt ? - så vidt jeg kan læse er medikamentet i klasse med fx Imoprofen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2017 17:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Så vidt jeg kan se, er det et relativt harmløst præparat - set i den forstand at der ikke lader til at have meget rekreativt at hente i dem.

Info fra medicin.dk http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/638

Jeg aner ikke hvilket kategori de er på "narkoskalaen" og tror at du får meget svært ved at finde det, på det sorte marked - hvis du mener om du bliver straffet, hvis du gemmer din medicin og får nyt udskrevet? Bare vis din recept, så rodes der da ikke mere i det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2017 18:00 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Læs reglerne, du bryder dem når du efterspørger hvordan du skal skaffe stofferne - det er lidt implicit i dit spørgsmål af om det er lovligt nogen steder...

Kan du ikke snakke med din læge og kalde en spade for en spade? Siger han/hun nej så må du jo leve med det. Hvis du overholder din recept så løber du jo heller ikke tør...

Og det er forkert det du siger HopIFjorden med recept. En recept er ikke et tagselvbord for det givende stof, det er specifikt til den mængde du har fået udskrevet, hvis han forsøger at anskaffe det og han bliver opdaget vil han blive straffet efter helt samme regler som hvis han ikke havde en recept da det ikke har noget med hinanden at gøre.

Rent juridisk findes Chlorzoxazon ikke på listen over euforiserende stoffer, så hvis du forsøger at importere det så vil sundhedsstyrelsen i første omgang konfiskere og give dig en advarsel (hvis du bliver opdaget), men bliver man taget flere gange kan man sagtens få bøder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team