Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Skal i forbindelse med en festival ryge en del skunk med mine venner og tænkte derfor på at købe al min skunk på en gang for at få noget mængde rabat, jeg ville købe det inde på Christiania og ville gerne have omkring 50 gram. Hvor meget tror i det ville koste og hvor meget kan man tillade sig at forhandle med pusherne? Ved at de selv køber det for 30%af hvad de sælger det for så ved de kan gå ned i pris men er i tvivl om hvor langt jeg kan presse prisen ned.

På forhånd tak

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Er det god labgrow skunk så er 40-60kr/g ikke ved siden af, betaler du et sted i mellem der har du fået en fair pris efter min mening.

Men nu er det Christiania du køber fra, så du kan godt forvente prisen ligger i den høje ende af det, og regn ikke med der bliver mulighed for at prutte synderligt meget om prisen, ved mindre de kender dig selvfølgelig.

Dedikeret medlem

De plejer at være MEGET flinke til at give mængderabat på Christiania. Bare du køber for 3-400 kr. falder gramprisen betydeligt. Jeg har aldrig købt så store mængder som 50 gram, men mon ikke du kan få gramprisen halveret? Jeg tror ikke det nytter noget at stå og prutte om prisen, men hvis du ikke er tilfreds med prisen, så gå et andet sted hen. I det hele taget er det en god idé at forhøre dig om prisen i flere boder. Der kan være ret stor forskel.

Dedikeret medlem

En ting mere: Jeg tror du får større mængderabat hvis du kun køber én skunksort, i stedet for at det er fordelt ud på flere sorter. Det er lidt ulogisk, men sådan tror jeg de tænker.

Insane psychedelia user!

Synes nu det er ret logisk at mere arbejde er dyre :)
Og det giver mere arbejde med flere køb istedet for et.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]