Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 05:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jun 2017 19:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 19:16
Indlæg: 4
Hey

Havde for nogle måneder siden en knap så fed oplevelse, da jeg blev stukket af dem jeg delte lejlighed med.
Politiet var blevet fortalt at jeg solgte ( har jeg aldrig gjort, men nyder lidt forskellige substanser indtil videre )

Det er en fredag aften og jeg er på vej ud af døren, hvor politiet så står uden for bygningen med en narko hund. Der snuser sig frem til hvad jeg har i lommen og gennemsøger derefter lejligheden med hunden, hvor de finder ca. 2.5g amf på fællesområdet.

Men jeg undrer mig over jeg stadig ikke har modtaget nogen bøde. Det skete i start februar.

Hvor hurtigt har i modtaget jeres bøder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2017 11:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis amfetaminen blev fundet på fællesområdet kunne de vel ikke bevise at det var dit stof. Jeg går ud fra at du benægtede at det var dit. Så måske slipper du for at få en bøde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2017 15:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 19:16
Indlæg: 4
Ja det gjorde jeg, men svært at slippe for det jeg havde i lommen :D

Slet ingen som har fået en bøde for besidelse og kan fortælle hvor hurtigt den kom ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2017 15:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg kan garantere dig for at bøden bliver udstedt inden for 3 år hvis de rent faktisk har tænkt sig til at give den, efter 3 år bortfalder bøden efter Straffelovens § 97 a, stk. 1.

Har ikke selv erfaring endnu (7-9-13) men jeg høre og læser fra folk at det er meget forskelligt, alt fra en måneds tid til et helt år.

Edit: Da det er den mængde vil bøden formegentlig være på +5.000,00 kr og bøden vil først blive forældet efter 5 år.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team