Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 jul 2017 02:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2017 23:37
Indlæg: 1
Hej. Mine venner og jeg skal tage toget til Sverige i 3 dage til en fisketur og vil gerne have cirka 4g hash med til turen hver. Jeg vil høre om hvorvidt narkokontrollen foregår i toget, eller om når man ankommer til Malmø? og hvor ofte der egentligt er narkotjek.
Derudover vil jeg høre om i ved hvor stor straffen er for 4g hash, hvis man nu endelig skulle blive taget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2017 05:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2017 05:05
Indlæg: 1
Straffen kan være stor, da det tages for international smugling. Dog er 4g meget lidt, hvilket også ses lidt på, og det er til to gutter. Straffen hvis i bliver taget, er nok en bøde uden andet hurlumhej. Hvis i er heldige, så bliver det bare konfiskeret. Og vær ydmyg hvis i bliver taget (altid vær ydmyg). Dog har jeg aldrig hørt om folk der skulle en tur i spjældet, pga. lidt hash til selvbrug, eller folk som er blevet taget ved grænsen.
//Har ikke selv prøvet at tage hash med over Sveriges grænse, kun Tysklands.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2017 09:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg ville ikke gøre det. Der kommer politi på rigtig mange tog for tiden (de tjekker ikke altid for narko, men de har nogen gange hunde med). Og ja det bliver takseret som international smugling, hvilket i politiets øjne er værre end at have hash til eget forbrug. Vi guider desuden ikke til smugling herinde, så den del må være din egen hovedpine!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team