Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2017 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2016 00:14
Indlæg: 15
Hey psy

Jeg har efterhånden brugt en frygtelig mængde tid på at belære mig selv omkring handel på darknet, men frygter stadig told osv for meget til at få bestilt noget.
Forstår at man skal undgå at bestille fra holland (en skam - de har sgu gode sager til ordentlige priser) og tænker at rent logisk ville det være bedst at bestille fra et land tæt på for at skulle i gennem så lidt kontrol som muligt.

Sad så lige og tænkte om ikke det ville være muligt at undgå strømerne fuldstændigt ved at bestille fra dk til dk - er der nogen der kan bekræfte/afkræfte dette?
Desværre virker det ikke som om det danske marked for diverse psykedeliske stoffer (såsom 2cb og mescalin) er særligt stort, specielt hvis man ikke er interesseret i at købe enorme mængder.
Kunne derfor godt overveje at være modig og måske bestille fra tyskland eller noget, men har som sagt kæmpe noia over det.

Altså har jeg følgende spørgsmål:

1. Er handel indenfor hjemlandets grænser praktisk talt risikofrit?

2. Hvor mange bekræftede handeler og hvor gode anmeldelser af vendors ville i mene var nok til at turde stole på?

3. Hvor meget stiger risikoen hvis man bestiller internationalt (dog stadig inden for eu self)?

4. Hvor meget mener i faren ved at bestille er steget efter diverse busts af vendors og lukning af markeder?

:hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2017 22:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
1. Jeg har ikke hørt om nogen handler i DK, men hvis du finder en dansk vendor så tror jeg da risikoen er markant lavere end at bestille over toldgrænser.

2. Det er umuligt at svare på. Jeg har prøvet at blive scammet af en vendor med ret mange gode anmeldelser. Tror du hellere skal gå efter om vendoren har været aktiv længe. Evt. find en der har gode reviews på mange forskellige marketplaces og evt. har sin egen side også. Det plejer at være et tegn på at vendoren er kommet for at blive. Det kan godt kræve en del research, men der findes nogen bredt anerkendte vendors som vi ikke må give dig navnet på.

3. Det er et meget relativt spørgsmål.

4. Igen den er nok steget, men holder man sin sti så anonym som muligt og bestiller små mængder af gangen, så kan du nok godt vinde en retssag. Der vil dog altid være en risiko for at blive nuppet og at politiet prøver med alle midler at få dig til at indrømme.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2017 22:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2016 00:14
Indlæg: 15
Mange tak - jeg har fundet et par danske vendors på det nok største af de stadigt åbne markeder (så vidt jeg ved må man ikke nævne markeder?), så til de mere udbredte ting såsom LSD og svampe vil jeg nok handle der.
Du siger at risikoen vil være minimeret hvis man undgår grænsekontrol, men mener du med det at der er en overhovedet relevant risiko for at postvæsnet åbner en pakke med for eksempel 10 mærker LSD? Har hørt om noget med at politi scanner pakker for at kunne se eventuelle stoffer men det er ikke noget postvæsnet kunne finde på vel?

PS det er lige gået op for mig at jeg vist har fået lavet min tråd et forkert sted - sorry er stadig lidt ny her :roll:
Hvis en admin lige kunne hjælpe mig med at få flyttet den ind under anskaffelse og jura ville det var super dejligt :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2017 22:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2010 23:22
Indlæg: 81
Jeg kun haft gode oplevelser med at handle indenrigs, men jeg har næsten også kun haft gode erfaringer med resten af Europa. Den eneste gang noget er blevet snuppet var det sendt fra Holland, så mit råd er at holde sig derfra :)

_________________
To, tre, fir', trod' det var en flue!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2017 23:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil mene at der er langt mere sikker at købe indenrigs, desværre er der bare ikke så mange danske forhandlere. Har hovedsageligt kun set danske vendors med cannabis.

Udover det så hører det her emne vidst ikke til i plante forummet men i jura og anskaffelse

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2017 00:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2016 00:14
Indlæg: 15
@Buttkraken så det godt selv men desværre for sent ville have skrevet det i anskaffelse og jura


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2017 00:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Der skal nok komme en mod og flytte det :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2017 11:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg handler selv inden for landets grænser og har haft 0 problemer, det betyder ikke det er risikofrit men risikoen vil selvsagt være væsentlig lavere end hvis pakken skal igennem større centraler.

Det er primært cannabis der bliver handlet indenrigs, syntes det er lidt risikabelt at prøve at indføre det selv inden for EU. Hvis der er narkohunde på centralen er cannabis stensikkert noget de er trænet til at opfange.

Er det mere "niche" stoffer så køber jeg kun inden for EU, aldrig uden for EU.

Skal jeg handle uden for Danmark vælger jeg altid Tyskland, simpelthen fordi min egen erfaring taler for det. Har købt relativt mange gange efterhånden og der har ikke været problemer. Husk at købe fra vendors med god feedback - hold øje med hvordan folk beskriver deres "stealth" af pakkerne.

Har modtaget ting fra Tyskland som var skjult på en genial måde så det kun ville blive busted hvis der var narkohunde til stede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2017 12:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Emnet er hermed flyttet :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team