Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 22:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 nov 2017 23:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2017 21:51
Indlæg: 1
Kære Forum.

Jeg har langt om længe besluttet mig for at microdosere [1P-LSD] primært for at forbedre min koncentration/fokus og ikke mindst øger min kreativitet; jeg står dog i den situation at jeg ikke kende nogen i min omgangskreds der har kendskab til emnet eller har forbindelse til hvordan det fremskaffes i Dannmark, og det er så hvad det er og må derfor ty til at bruge nettet hvilken i sig selv er nem nok. Jeg har fundet flere sites og har da også været i dialog med disse om hvorvidt forsendelsen til Danmark er ok, og det er så ikke noget problem. Det eneste issue er at de sites jeg har fundet sende fra Holland, og så vidt jeg har forstået er Holland no go!, er det jeres erfaring at al post fra Holland pr. default tjekkes af tolden og derfor det ikke er risikoen værd. Jeg er ikke tidligere straffet og ønsker ikke plettet straffeattest, bøde kan jeg dog leve med. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 02:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2017 02:34
Indlæg: 1
Min efaring er pt god, dog bestilte jeg kun 2g kokain. Men hvis du køber lave mængder og bruger VPN osv, ser jeg ikke nogle problemer. Hvis de fanger dig i et brev, kan du bare benægte da de ikke kan bevise det ud fra brevet alene, de skal have adgang til kontoudskrifterne, for at kunne spore dine bitcoins og derved se hvor de så er blevet sendt hen. Men for at de kan se dem, skal du enten sige ja, eller en dommeranerkendelse, hvilket de ikke kan få af et enkelt brev.

Det skal dog siges at det dog 3 uger efter det var sendt, før at jeg fik det ihvertfald.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 04:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Vi kan jo ikke vurderer om det for dig er risikoen vaerd - for mig er det ikke.
Men hvis du goer det, skal du vide at det ikke er en myte at Holland er et high-risk land da vaesentligt mere post bliver tjekket end fra andre lande.
Kan dog ikke specifikt fortaelle dig hvor meget eller hvor lidt post der bliver tjekket men faktum er i hvert fald, at der er mere fokus paa post derfra.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team