Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 10:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 nov 2017 23:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2017 16:20
Indlæg: 3
Hej står og skal i morgen ud og købe nogle oxyer, de er på 100 mg. Men det bekymrer mig lidt at de er i kapsler . Jeg har ikke selv set pillerne endnu, så ved endnu ikke om der er noget tekst på dem at gå ud fra . Btw det var en fælles bekendt som skrev til mig at de var i kapsler og lige ville høre mig om jeg ikke selv synes at det lød underligt . Især nu når det er 100 mg .. kunne måske forstå det ved små 5 mg hurtig virkende model . Meeen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 12:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså hvis du får et produkt der er gennemsigtige gelatine-kapsler med noget pulver i, ville jeg godt nok forholde mig skeptisk over for det. Lyder værtfald ikke som noget man typisk falder over efter min mening...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 16:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2017 16:20
Indlæg: 3
Tjaa ja hvis de gennemsigtige med hvidt pulver i ja så vil jeg også mene den er helt galt. Mener jeg har set at der findes i staterne blå kapsler med røde perler inden i eller også var det omvendt i farverne. Men det var ihvertfald oxy contin de viste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 19:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
løst hvidt pulver i kapsler, ville jeg automatisk antage det er en RC opiod (fentanyl analog etc).

Fast trykket depot pille er muligt men stadigvæk megetusandsynligt.

Køb noget du ved med sikkerhed hvad er. :!:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team