Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Har du fået beslaglagt breve med ulovlige stoffer? Fra hvilke lande?
Danmark (indenrigs) 5%  5%  [ 2 ]
England 10%  10%  [ 4 ]
Frankrig 3%  3%  [ 1 ]
Holland 38%  38%  [ 15 ]
Spanien 5%  5%  [ 2 ]
Tyskland 10%  10%  [ 4 ]
Østrig 0%  0%  [ 0 ]
Andre lande i Europa 5%  5%  [ 2 ]
Resten af verden 3%  3%  [ 1 ]
Aldrig, jeg har været heldig 21%  21%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 39
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2017 01:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2018 01:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Lidt svaert at konkludere noget udfra (andet end at NL er no-go men er vel almenkendt) naar man ikke kan se, hvor mange gange folk har bestilt men ellers interessant. Tror nu ikke at Tyskland fx er vaerre end Oestrig men bare at folk bestiller meget mere fra Tyskland end andre tilsvarende europaeiske lande. :) - fortael endelig hvis jeg er galt paa den!

Haaber det er ok jeg spoerger her, i stedet for i en ny traad(?):
har lidt paa vej (ikke noget vildt overhovedet, passer i postkassen) og haabede at det kom i denne uge, det ser dog ikke saadan ud. Problemet er, at jeg fra i morgen af er vaek i cirka 10 dage. Det passer lige med, at min ordre vil "auto-finalize" paa den dato jeg kommer hjem; spoergsmaalet gaar paa, hvorvidt jeg skal "forlaenge" auto-finalize eller ej? Altsaa saadan at den först auto-finalizer en dag eller to senere, saa jeg kan naa hjem og tjekke postkassen.
Har i erfaringer med hvad saelger siger til den slags? Vil jo noedigt have daarlige reviews saa ingen gider at handle med mig.

Det er ikke nogen stor ordre (saa ikke saadan at beloebet er saadan, at saelger sidder og venter paa pengene) og saelger har rigtig gode reviews (4.90+ fra over 300).

Hvis ikke jeg forlaenger, gambler jeg jo lidt med pengene hvis ikke min varer kommer frem - hvis jeg forlaenger, kan jeg stadig dispute naar jeg kommer hjem. Haelder selv til at forlaenge, men ved sgu ikke - og nej, har ingen der kan tjekke postkassen for mig, desvaerre. Hvad synes I?

PS. Kunne det vaere en idé at oprette en "Smaa spoergsmaal-traad"? Kender jeg fra et andet forum hvor det fungerer super men det er selvfoelgelig et problem at kategorierne her er meget forskellige - hvor skulle man ligge saadan en traad?

Edit: Efter at have laest min egen post igennem, staar det klart at det bedste nok bare er at spoerge men i tilfaelde af, at han ikke naar at svare (tager ikke elektronik med), ville jeg stadig saette pris pä jeres mening.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2018 15:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du har helt ret, Moderat. Det eneste vi kan konkludere udfra afstemningen er at man skal undgå at købe ulovlige stoffer fra Holland. Der er beslaglagt forholdsvis mange breve fra England og Tyskland, men det er ikke så underligt, for de fleste køber ulovlige stoffer fra enten Holland, England, eller Tyskland. Det er i hvert fald de tre lande, som har det største udbud af ulovlige stoffer på darknet. Faktisk undrer det mig lidt at England og Tyskland ikke scorer højere i forhold til Frankrig og Spanien.

Jeg har ikke selv erfaring med at forlænge auto-finalize, for jeg altid modtaget mine breve indenfor to uger. Men der kan vel ikke ske noget ved at gøre det i god tid. Det kan du bare gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2018 16:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Faktisk kan man ikke konkludere noget som helst fra afstemningen. Uden frekvenser for bestillinger fra de respektive lande er det intet sigende. Det interessante må være sandsynligheden for, at posten bliver fanget og det kræver både antallet af forsendelser og antallet af fangede dorsendelser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2018 17:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
I princippet har du ret, Randomname. Men se lige på tallene for hvor stort udbuddet er fra de forskellige lande på Dream-market:

Holland: 15600 ..... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
England: 10900 ..... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tyskland: 7800 ..... XXXXXXXXXXXXXXXX
Frankrig: 1000 ..... XX
Spanien: 500 ....... X
Østrig: 100 .........

Hvis bare købene følger udbuddet nogenlunde (og hvorfor skulle de ikke dét?*), så burde politiet opfange langt flest breve fra Holland, England, og Tyskland. Og politiet burde højst opfange dobbelt så mange breve fra Holland som fra England og Tyskland. Hvis det ikke er tilfældet, så må det skyldes at risikoen for de forskellige lande ikke er ens. Vi må konkludere at det er mest risikabelt at købe ulovlige stoffer fra Holland, fordi der bliver opfanget uforholdsmæssigt mange breve fra dette land.

*) Næsten lige meget hvilket stof du søger efter, så vrimler det med tilbud fra Holland, England, og Tyskland. Hvorfor skulle kunderne konsekvent gå efter stoffer fra de marginaler lande, som ikke sælger ret meget? Det er der ingen grund til at tro.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team